نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی عکس ها از تلفن htc/ آیا گوشی htc شما خراب شده و تصاویر ارزشمندی را از دست داده اید؟ به دنبال نحوه بازیابی عکس ها از گوشی htc خراب هستید؟ اگر پاسخ شما به کل این سوال مثبت است، این مقاله قطعا برای شما مناسب است.

بازیابی عکس ها از تلفن htc

امکان گرفتن عکس از گوشی شکسته

خوب، پاسخ به این سوال بستگی به شرایط دارد. بدیهی است که پس از خراب شدن گوشی، امکان بازیابی عکس ها از تلفن htc آن داده ها وجود دارد، زیرا آسیب فیزیکی به گوشی داده ها را برای همیشه حذف نمی کند. اما به یاد داشته باشید که بازیابی تصاویر به آسیب دیدگی گوشی بستگی دارد.

در اینجا، شما باید از نرم افزار بازیابی حرفه ای برای نجات تصاویر زمانی که گوشی به شدت آسیب دیده است، استفاده کنید. حتی شما می توانید از روش های دستی استفاده کنید اما آنها به شما تضمین نمی کنند.

بنابراین به طور کلی، با استفاده از چندین روش یا یک ابزار حرفه ای، شانس زیادی برای گرفتن عکس از یک گوشی شکسته وجود دارد.

بازیابی عکس های گم شده را از تلفن شکسته

یکی از بهترین و کارآمدترین راه‌ها برای بازیابی عکس از گوشی htc خراب، استفاده از نرم‌افزار بازیابی به نام Broken Android Data Extraction است. چه صفحه گوشی شما شکسته، شکسته یا ترک خورده باشد، حمله بدافزار، یخ زدگی، صفحه سیاه یا قفل گوشی به هر دلیلی، این ابزار بازیابی قدرتمند توانایی بازیابی تصاویر از گوشی htc خراب را دارد.

نه تنها عکس‌ها، بلکه می‌توانند به طور موثر برای سایر داده‌ها نیز کار کنند که شامل مخاطبین، فیلم‌ها، گزارش تماس‌ها، اسناد، فایل‌های صوتی و غیره می‌شود. قدرت استخراج پیشرفته آن به شما امکان می‌دهد به فایل‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین آن داده‌ها را از یک دستگاه خراب به رایانه شخصی انتقال دهید.

این مطلب را از دست ندهید   کابل اتصال GSM HTC HD2

شما می توانید از این نرم افزار هم برای حافظه داخلی و هم برای حافظه خارجی استفاده کنید. دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اطلاعات نیست زیرا از امنیت بالایی برخوردار است و تمام تصاویر شما بازیابی می شوند. برای استفاده از نرم افزار استخراج داده اندروید، راهنمای کاربر را بررسی کنید.

روش های دستی برای بازیابی تصاویر از صفحه نمایش شکسته اندروید

در اینجا ما برخی از بهترین روش های دستی مورد استفاده برای بازیابی عکس ها از تلفن htc از صفحه نمایش شکسته اندروید را بررسی خواهیم کرد. آنها را مرور کنید و دریابید که کدام یک برای شما کار می کند.

روش بازیابی عکس های گم شده از تلفن htc خراب با استفاده از پخش خودکار

بسیاری از اوقات، صفحه نمایش گوشی htc شما شکسته می شود اما سیستم آن هنوز در جایی کار می کند. در آن شرایط، می توانید به راحتی از طریق گزینه AutoPlay، عکس ها را از گوشی شکسته نجات دهید. این حتی زمانی که تلفن شما پاسخگو نیست به طور موثر عمل می کند.

شما مجبور نیستید روی رایانه خود ضربه بزنید تا بازیابی عکس ها از تلفن htc را انجام دهید، فقط می توانید پس از اتصال به رایانه، به فایل های موجود در رایانه دسترسی پیدا کنید. شما به یک کابل USB و یک کامپیوتر نیاز دارید.

توجه- قبل از خراب شدن گوشی شما باید حالت اشکال زدایی USB را فعال کرده باشید و همچنین لازم نیست هنگام اتصال، روی «Trust this computer» کلیک کنید.

اکنون برای دسترسی به داده ها از طریق گزینه AutoPlay مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا گوشی htc خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی متصل کنید.
  • در اینجا، شما باید چند ثانیه صبر کنید، و پس از شناسایی، یک پنجره بازشو خواهید دید که از آن باید “باز کردن پوشه برای مشاهده فایل ها” را انتخاب کنید.
  • اکنون به دنبال پوشه DCIM بگردید که عکس های شما را ذخیره می کند > آنها را کپی و در رایانه شخصی خود پیست کنید.
این مطلب را از دست ندهید   فلاش HTC Wildfire S LED

بازیابی عکس ها

استفاده از ماوس و کابل USB OTG

وقتی صفحه نمایش گوشی اندروید شکسته است اما همچنان می توانید صفحه نمایش گوشی را ببینید، فرصتی برای بازیابی عکس ها از تلفن htc دارید. برای دسترسی به این تصاویر از گوشی خود باید از کابل OTG و ماوس استفاده کنید.

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا کابل USB OTG را به یک گوشی htc خراب وصل کنید و پس از آن ماوس را به کابل USB در انتهای دیگر وصل کنید.
  • پس از این، دستگاه شما ماوس را شناسایی می کند. اگر خراب شد، یک بار دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و پس از آن، تلفن شما ماوس متصل شده را شناسایی می کند.
  • اکنون، قفل دستگاه خود را از طریق ماوس با کشیدن قفل الگو یا تایپ رمز عبور باز کنید.
  • سپس آداپتور OTG را بردارید و دستگاه خود را به رایانه شخصی متصل کنید. سپس، My Computer را باز کنید و به نام پوشه گوشی خود بروید. پوشه DCIM را جستجو کنید و بر روی گزینه Paste کلیک راست کنید تا پوشه از گوشی htc که خراب شده روی کامپیوتر قرار گیرد.

عکاسی از طریق Google Photos از یک گوشی htc خراب

یکی دیگر از روش‌های مفیدی که می‌تواند به شما در بازیابی تصاویر گوشی htc خراب کمک کند، از طریق Google Photos است. اگر عکس‌های خود را با استفاده از همان حساب همگام‌سازی کرده‌اید، می‌توانید به راحتی عکس‌ها را از یک تلفن خراب بازیابی کنید.

این چیزی است که قبل از خراب شدن تلفن خود باید انجام دهید:

  • اگر نه، وارد برنامه Google Photos خود شوید و سپس اندازه آپلود عکس‌ها را تنظیم کنید. شما باید “کیفیت بالا” را انتخاب کنید
  • سپس روی More > Settings کلیک کنید
  • پس از آن، “پشتیبان گیری و همگام سازی” را انتخاب کنید و آن را روشن کنید. اکنون تمام عکس‌های شما با حساب Google شما همگام‌سازی می‌شوند
این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر HTC Desire 510 

اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، می توانید به راحتیبازیابی عکس ها از تلفن htc را انجام داد. فقط باید photos.google.com را در هر مرورگری در رایانه خود باز کنید و با همان حساب Google وارد شوید. اکنون عکس های ذخیره شده برای شما قابل مشاهده خواهد بود و می توانید به آنها دسترسی داشته باشید یا حتی آنها را کپی و در رایانه پیست کنید.

آیا می دانید: نحوه خاموش کردن بدون دکمه پاور در گوشی htc

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =