نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی اچ تی سی

تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، از جمله اقدامات تخصصی نمایندگی اچ تی سی به حساب می آید. مهندسین ارشد حوزه ی تعمیرات در این مرکز، ضمن استفاده از تجهیزات و ابزار نوین و قطعات با کیفیت، به تعمیرات این قطعه ی تاثیرگذار در گوشی های اچ تی سی می پردازند. به منظور آشنایی بیشتر با جزئیات تعمیر این قطعه و نیز عملکرد همکاران ما در واحد تعمیر گوشی اچ تی سی ، با ما همراه باشید.

تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در حین استفاده از گوشی هوشمند خود، متوجه وجود مشکل در پخش صدای آن شده باشید؛ به عبارت دیگر، گوشی شما صدا را پخش نمی کند. این اتفاق، ممکن است به دلایل متعددی پیش بیاید، اما دلیل آن هرچه که باشد، امکان ترمیم آن وجود دارد. آشنایی با انواع اختلالات احتمالی اسپیکر گوشی و دلایل آن، می تواند ذهنیت روشن تری را در مورد تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، برای شما فراهم کند.

دلایل خرابی اسپیگر گوشی

علی رغم اینکه عملکرد بخش های مختلف گوشی های هوشمند، از قطعات سخت افزاری این گوشی ها نشأت می گیرد، گاهی ممکن است دلیل اصلی خرابی اسپیکر این نوع گوشی ها، مشکل در برنامه ها و نرم افزار این دستگاه باشد. البته در چنین شرایطی، رفع اختلال پیش آمده راحت تر به نظر می رسد. در مرکز تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، تعمیرات در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به کاربران گرامی ارائه می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   کابل برد اصلی HTC One M8

چند توصیه پیش از تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی

اگر چه تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی کاری تخصصی و نیازمند مهارت بالا می باشد، اما مواردی وجود دارد که با انجام دادن آنها، می توانید موقتا مشکل را حل کنید. مواردی از قبیل:

Force Restart

اولین اقدامی که کارشناسان ما در مرکز تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، در هنگام بروز اختلال در کارکرد این قطعه به کاربران توصیه می کنند، Force Restart گوشی می باشد. برای این کار، لازم است که دکمه ی پاور و کلید کاهش صدا را به صورت همزمان نگه دارید؛ پس از چند ثانیه گوشی شما فورس ریستارت می شود.

هنگامی که دستگاه بار دیگر راه‌اندازی شد، وضعیت اسپیکر آن را بررسی کنید. در اغلب موارد مشکل اسپیکر گوشی های اندرویدی با انجام این عمل برطرف می‌شود. معمولا باگ ها و مشکلات نرم افزاری باعث ایجاد یک اختلال آنی در عملکرد اسپیکر گوشی های هوشمند می شوند که از این طریق، مشکل به وجود آمده حل می شود.

حذف برنامه

گاهی ممکن است نصب یک برنامه ی جدید برروی گوشی و یا استفاده از برنامه ای خاص، علت اصلی خرابی اسپیکر گوشی موبایل شما باشد. در این صورت، برای تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی خود می توانید برنامه ی مورد نظر را از حافظه ی گوشی پاک نمایید.

چنانچه با وجود اجرا کردن موارد گفته شده، باز هم اسپیکر موبایل شما دچار مشکل بود، دیگر باید علت را در قطعات سخت افزاری آن جستجو کرد. تاکید می کنیم که برای انجام بررسی های سخت افزاری، به هیچ عنوان به مراکز و تعمیرکاران غیر مجاز اعتماد نکنید؛ در این صورت ممکن است دستگاه شما با مشکلات جدی تری نیز مواجه شود. در واحد تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، تکنسین هایی به ترمیم و تعمیر این قطعه می پردازند که دانش و تجربه ی کافی را در این زمینه دارا می باشند. در این واحد، اقدامات زیر برای رفع اختلال عملکردی اسپیکر گوشی شما انجام می شود:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی خارجی HTC HD2

Factory Reset

چنانچه پس از فورس ریستارت کردن گوشی، باز هم عملکرد اسپیکر گوشی شما با اختلال همراه بود، Factory Reset، دومین پیشنهاد مهندسین واحد تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی به شما می باشد. اگر در انجام مراحل ریست فکتوری دچار مشکل شدید، می توانید از همکاران ما کمک بگیرید. به احتمال زیاد پس از این کار، اسپیکر گوشی شما به حالت عادی کار خواهد کرد.

عیب یابی و تعمیر

قبل از هرچیز، لازم است که گوشی موبایل به دقت عیب یابی شده و منشأ اصلی مشکل مشخص شود. به منظور این کار، کارشناسان ارشد مرکز تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، ضمن استفاده از ابزار و روش های روز دنیا و با تکیه بر تجربه و مهارت بالای خود، به بررسی تخصصی اجزای این دستگاه پرداخته و عیب یابی آن را به درستی انجام می دهند. پس از تشخیص مشکل، تعمیرات قطعه ی مورد نظر انجام می گردد.

با توجه به اینکه اسپیکر گوشی جزء قطعات ظریف این دستگاه محسوب می شود، تعمیرات آن با دقت و ظرافت هرچه تمام تر انجام می شود. البته گاهی هیچ یک از روش های تعمیراتی مفید واقع نمی شوند؛ در چنین شرایطی، مهندسین مرکز تعمیر اسپیکر گوشی اچ تی سی ، اقدام به تعویض این قطعه می کنند. قطعه ی مذکور، حتما با نمونه ی اصل و ارجینال جایگزین خواهد شد تا شاهد کارکرد گوشی خود، مثل روز اول باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =