نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایمن نگه داشتن تلفن های هوشمند

تلفن های هوشمند در حال رخ دادن هستند. نسل بعدی دستگاه هایی که زندگی ما را تغییر می دهند ، روح جان مردم این عصر هستند. امروزه به لطف استیو جابز و اولین آیفون ، تلفن های هوشمند روند جدیدیرا در پیش گرفته اند. بسیاری از ما هنوز با تلفن های هوشمند خود مانند تلفن های همراه قدیمی خود رفتار می کنیم که فقط به ما اجازه می دهند تماس بگیریم و “مار” را بازی کنیم. قرار است با تلفن های هوشمند هوشمندانه رفتار شود و اگر فقط مراحل زیر را دنبال کنید ، می توانید با تلفن هوشمند ما نیز هوشمندانه رفتار کنید.

Find My iPhone را روشن کنید یا سرویس مشابهی برای تلفن خود پیدا کنید.

از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید. تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود به سادگی به معنای نگهداری یک داده تکراری از تمام داده های موجود در تلفن هوشمندتان است. امروزه ویروس های زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانند تلفن های هوشمند شما را در یک لحظه منفجر کنند. بنابراین اگر یک نسخه پشتیبان تهیه کنید ، پس از تهیه نسخه پشتیبان نمی توانید از پس آن برآیید.

بدانید که آیا به تلفن هوشمند نیاز دارید یا خیر. عمدتا ، در واقع ، همه تلفن های هوشمند از قدرت چند وظیفه ای برخوردار هستند ، که اساساً به این معنی است که شما می توانید برنامه های کاربردی ممکن را یک باره اجرا کنید. گرچه این مزیت برای بسیاری از افراد است ، اما یک نقطه ضعف برای برخی از ما محسوب می شود. عمدتا ، فراموش می کنیم برنامه هایی را که استفاده کرده ایم خاموش کنیم و از برخی برنامه های دیگر استفاده کنیم. در حالی که برنامه های روشن در پس زمینه است ، برنامه دیگر در حال اجرا است و ما از آن استفاده نمی کنیم. به عنوان مثال ، بسیاری از ما جستجوی بلوتوث یا WiFi را روشن می کنیم حتی اگر در آن لحظه خاص به آن احتیاج نداشته باشیم . یا اینکه خیلی سریع یادداشت را روشن می کنیم و یادمان می رود چه برنامه هایی باز بوده است  بعد از استفاده از برنامه ها ، آنها را به درستی خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن WiFi HTC HD2

به روشی هوشمندانه در مرورگرتان جستجو کنید. از تلفن های هوشمند معمولاً برای دسترسی به اینترنت بیشتر از برقراری تماس استفاده می شود ، بنابراین تماس با یک مرورگر اینترنتی خوب که باعث می شود تجربه اینترنت ما بسیار بهتر شود. اگرچه بدیهی است که تلفن های هوشمند قرار است با یک مرورگر هوشمند عرضه شوند ، اما اکثر آنها چنین نیستند. بنابراین همیشه یک مرورگر هوشمند در تلفن هوشمند خود نصب کنید. Google Chrome ، Opera ، Firefox ، UC Browser ممکن است برخی از افراد باشند که می توانند به شما کمک کنند از این طریق عبور کنید. همانطور که قبلاً اشاره شد ، ویروس ها در همه جای اینترنت وجود دارند. بنابراین در حالی که از پسر هوشمند شما به اینترنت دسترسی پیدا می کنید ، ممکن است برخی ویروس ها را در خود جای دهد. آنها ممکن است از طریق یک مرورگر ، نه هر مرورگر، یک مرورگر بد با امنیت بسیار کمتر وارد شوند. بنابراین نصب یک مرورگر هوشمند به شما کمک می کند اگرچه شروع خوبی برای دور شدن از این بدافزارها است.

یک آنتی ویروس امتحان کنید. اگر در گوشی خود احساس امنیت دارید ولی هنوز به مرورگر هوشمند خود در محافظت در برابر ویروس ها اعتماد ندارید ، فقط یک آنتی ویروس در تلفن هوشمند خود نصب کنید. آنتی ویروس برای تلفن های هوشمند مانند یک کپسول آتش نشانی برای جلوگیری از آتش سوزی در حال گسترش است بنابراین شما نیز باید برای خود تهیه کنید.امروزه ، آنتی ویروس های جعلی زیادی در بازار وجود دارد. آره شما آنتی ویروس جعلی را درست خواندید. این آنتی ویروس های جعلی به شما می گویند که می توانید آنها را به صورت رایگان بارگیری کرد که تا مدت اندکی هم برای شما خوب کار میکند.. اما مشکل اینجاست که آنها ویروس ها را از بین نمی برند بلکه ویروس می سازند. پس مواظب این نوع باشید.

افراد غریبه را در لیست مخاطبان خود نداشته باشید اکثر ما لیستی از افراد مختلف و تعداد زیادی از افراد را در لیست مخاطبین خود داریم. کافی است تمام مخاطبین افرادی را که قرار نیست هرگز با آنها تماس بگیرید حذف کنید. این کار باعث اتلاف فضای بسیار کمی در دستگاه شما می شود و همچنین باعث می شود لیست مخاطبین شما کمی طولانی شود، که این امر می تواند جستجوی مخاطبین دیگر را برای شما دشوار کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری HTC One M7

این موضوع را درک کنید که پیام های قدیمی برای شما طلا نیست. بیشتر ما پیام های زیادی از دوستان ، والدین و دوستدارانمان می گیریم. این پیام ها فقط صندوق ورودی ما را پر می کنند و آن را به یک جعبه ناخواسته تبدیل می کنند. آنچه باید انجام شود این است ، فقط پس از پایان خواندن این پیام ها ، آنها را حذف کنید. البته ، اگر آنها بسیار محرمانه هستند یا از یک “خاص” که می خواهید حافظه آن را در دستگاه خود حفظ کنید ، آنها را حذف نکنید.

یک گلس جدید بخرید .انتخاب بین گلس مات یا براق تنها به خود شما بستگی دارد و یک بحث کاملا سلیقگی است.اما باید ب این نکته اشاره کرد که در گلس مات سوایپ کردن روی صفحه به مراتب راحت تر است و اثر انگشت کمتری جذب می کند.اما از معایب این نوع گلس می توانیم به کم شدن نور صفحه،کاهش کیفیت صفحه و کم شدن زاویه دید اشاره کرد.مزیت گلس های TPU نسبت به بقیه انواع محافظ صفحه در این است که افت کیفیت پنل نمایشگر گوشی یا تبلت شما را به حداقل می رساند.اما مقاومت و استحکام کمتری نسبت به شیشه های حرارت دیده شده دارد.ساختار TPU به دلیل خاصیت انعطاف پذیری به راحتی بر روی قسمت های منحنی و لبه های گرد گوشی می نشیند و مزاحمتی برای گارد و قاب های محافظ ایجاد نمیکند.

اگر چه گوشی فیک با ظاهر فریبنده و به طور کامل شبیه به گوشی های فیک در بازار جهانی توسط سودجویان به فروش می رسد ولی  تحقیقات انجام شده در سال های اخیر نشان دهنده ی این واقعیت است که این گوشی ها به طور کامل از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خطرناک هستند. آیا تاکنون شاهد انفجار باتری برخی از گوشی های هوشمند بوده اید؟ آیا می دانستید که گوشی های تقلبی سبب به وجود آمدن چنین مشکلاتی گردیده است و بسیاری از کاربران بدون آنکه حتی اصل بودن و یا نبودن گوشی خود را تشخیص دهند هزینه های حتی بیشتری را هم پرداخت می کنند. ۶۰ درصد از گوشی فیک موجود در بازار در آزمایش های سقوط شکست خورده اند . بدافزار بودن این محصولات از جمله دلیل اصلی خرابی زود هنگام آنها است حال آنکه اکثر ما از این امر غافل هستیم.با گذر اندک زمان  کلیدهای آنها از کار می افتند.در نظر داشته باشید هیچ محصولی بدون دلیل به قیمت ارزان فروخته نمی شود به همین دلیل هنگام خرید زمانی که قیمت پیشنهادی بیش از قیمت استاندارد است به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا احتمال آنکه گوشی خریداری شده گوشی فیک باشد زیاد است و البته ناگفته نماند برخی از کلاهبرداران حرفه ای در این زمینه برای اینکه بتوانند این نقض را دور بزنند همان محصول بی کیفیت و فیک را تحت عنوان محصول اصل با هزینه ی گزاف به دست مشتری می رسانند که به گمان خودشان هر گونه حاشیه در مورد هزینه ی درخواستی را از بین ببرند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سینی کارت

تاکنون حتما یا خودتان یا اطرافیانتان از دستمال های مخصوص عینک و اسپری های کوچک آنها استفاده کرده اید و یا حتی از نزدیک مشاهده کرده اید. بطور کلی دستمالی که شما قصد استفاده از آن را دارید باید کاملا صاف و یک دست باشد و هیچ گونه پرزی نداشته باشد تا منجر به ایجاد هیچ گونه خط و خشی در صفحه نمایش و یا گلس گوشی نشود. بنابراین توصیه ما به شما این است که ابتدا اسپری کوچک مناسب تمیز کردن شیشه و دستمال مخصوص عینک را از نزدیک ترین فروشگاه عینک تهیه نمایید و استفاده از آن نیز این گونه است که می بایست ابتدا با استفاده از اسپری صفحه نمایش گوشی خود را مرطوب کنید و سپس با استفاده از دستمال مخصوص شروع به تمیز کردن گوشی خود کنید که این گونه گوشی شما تمیز خواهد شد و دیگر تجمع میکروبی بر روی آن وجود نخواهد داشت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =