نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فواید انتقال برنامه به کارت حافظه چیست؟

انتقال برنامه به کارت حافظه یکی از مهمترین کارهایی است که برای جلوگیری از کند شدن گوشی و بالا رفتن سرعت و همچنین باز شدن فضای بیشتر برای استفاده در گوشی می باشد. شما برای شما پیش آمده باشد  یک گوشی اندروید یا تبلت داشته باشید و فضای ذخیره سازی داخلی کمی داشته باشد و شما از کارت حافظه جانبی استفاده نکنید هر چند وقت یکبار مجبور می شوید چند برنامه را پاک کنید تا بتوانید یک برنامه جدید را نصب کنید.

انتقال برنامه به کارت حافظه

اگر یک کارت حافظه SD داشته باشید می توانید به جای پاک کردن برنامه ها آنها را به کارت SD انتقال دهید و فضای ذخیره سازی بیشتری برای خودتان ایجاد کنید. در این مقاله می خواهیم انتقال برنامه به کارت حافظه در اندروید را به شما آموزش می دهیم. پس اگر نحوه انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید را نمی دانید با ادامه خواندن این مطلب می توانید خودتان انتقال برنامه به کارت حافظه را انجام دهید.

بهینه شدن گوشی

  • بالا رفتن سرعت برنامه ها
  • آزاد سازی فضای حافظه
  • بالا بردن سرعت گوشی

راه حل های انتقال برنامه به کارت حافظه

هرچند انتقال برنامه به کارت حافظه در گوشی اچ تی سی، ممکن است دشوار به نظر برسد، اما کارشناسان ما راه حل هایی را به شما پیشنهاد می دهند که با اجرای آنها، می توانید انتقال برنامه به کارت حافظه را خودتان را برطرف نمایید.

 انتقال برنامه به کارت حافظه با نرم افزار

 انتقال برنامه به کارت حافظه معمولا با برنامه هایی که  قابلیت انتقال برنامه به کارت حافظه را دارند انجام می شود که استفاده از آنها بسیار آسان بوده و شما می توانید به راحتی و در کمال آسودگی  انتقال برنامه به کارت حافظه را انجام دهید. نحوه کار این نرم افزار ها عموما به یک شکل می باشد به طوریکه شما پس از نصب نرم افزار با استفاده از گزینه انتقال می تواید برنامه هایی را که قابلیت انتقال را دارند منتقل کنید. قبل از شروع باید این نکته را متذکر بشویم که همه نرم افزار ها قابلیت  انتقال برنامه به کارت حافظه  را ندارند ، به عنوان مثال نرم افزار های سیستمی را نمیتوان منتقل کرد اما خوشبختانه بیشتر آنها را می توانید به کارت حافظه ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری HTC One M7

اگر شما کنجکاو باشید باید بگوییم برای انتقال برنامه به کارت حافظه راه دیگری هم وجود دارد که بدون نیاز به نرم افزار می توان از آن استفاده نمود. معمولا گوشی های اندرویدی قابلیت انتقال برنامه به کارت حافظه را دارند اما چگونه این کار انجام می شود؟

در پاسخ به شما بایید بگوییم که در ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید و به قسمت نرم افزار ها بروید.

حال شما از منو های موجود ، منوی دانلود شده ها را انتخاب کنید .

در اینجا لیستی از نرم افزار ها رو مشاهده می کنید که باید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در قسمت مشاهده شده می توانید گزینه انتقال به SD  را انتخاب کنید.

کار تمام است!

همانطور که دیدیم شما می توانید انتقال برنامه به کارت حافظه را به راحتی انجام دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =