نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی بیشتر اچ تی سی یو 12 لایف

اچ تی سی u12 life در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ معرفی شد. این گوشی به عنوان یک میان رده جدید از جانب کمپانی اچ تی سی معرفی شده است. اچ تی سی یو 12 لایف طراحی جذابی دارد. مجهز به باتری ۳۶۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است. در عین حالی که امکانات بسیار و ویژگی های مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. HTC U12 در حقیقت مدل ضعیف تر HTC U12+  است.

اچ تی سی یو 12 لایف مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. نسبت تصویر و نسبت کنتراست این گوشی به ترتیب۱۸:۹ و ۱۵۰۰:۱ است. این نسبت ها در نمایشگر برای یک گوشی میان رده ، امتیاز بالایی محسوب می شود.

HTC U12  به تراشه‌ هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۶ مجهز است. استفاده از این تراشه تنها موردی است که باعث می‌شود نتوان این گوشی را رده‌بالا دانست. انتظار می‌رود این تراشه نسبت به اسنپدراگون ۶۳۰ که در یو ۱۱ لایف مورد استفاده شد، عملکردی تا ۴۰ درصد سریع‌تر داشته باشد.

مشخصات دوربین اچ تی سی یو 12 لایف

دوربین پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶و ۵ مگاپیکسلی است. اولی دوربین اصلی است و دومی برای خلق افکت بوکه کاربرد دارد. قدرت تراشه‌ اچ تی سی U12 life  این امکان را به‌کاربر می‌دهد که بتواند ویدیوهای 4K را ضبط کند.

در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است؛ دوربینی که از فناوری تشخیص چهره، حالت زیبایی و البته فلش LED بهره‌مند است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر ویبره موبایل

طراحی و ابعاد گوشی  U12 life

اچ تی سی یو 12 لایف ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۵.۴ در ۸.۳ میلی‌متر دارد. این ابعاد، این گوشی را به یک اسمارت‌فون بزرگ تبدیل کرده است. گوشی زیبا و شکیلی است که طراحی آن هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

در قسمت پشتی گوشی نوارهای باریک راه‌ راهی طراحی شده است که روی بدنه‌‌ گوشی کشیده شده‌ اند و حالتی فلزی‌ مانند به‌آن بخشیده‌ اند. بدنه‌‌ گوشی از جنس شیشه‌ اکریلیک است؛ در این مدل از گوشی اچ تی سی از  بریدگی بالای نمایشگر خبری نیست.

مشخصات داخلی HTC U12

اچ تی سی U12 life ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی دارد. از دو سیم‌کارت پشتیبانی می کند؛ از اسپیکر استریو به‌همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره‌ می برد.

این گوشی قرار است در دو رنگ‌بندی آبی مهتابی و بنفش گرگ‌و‌میشی و با سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری Sense اچ‌تی‌سی در دسترس کاربران علاقه مند به این برند قرار بگیرید.

تعمیر گوشی HTC

تعمیر گوشی HTC توسط کارشناسان و تعمیرکاران با تجربه و ماهر انجام می شود. این برند از تلفن همراه نیز مانند هر برند دیگری نیازمند دریافت خدمات تعمیراتی است. در واحدی که اختصاصا برای تعمیر گوشی HTC در نظر گرفته ایم، همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی تعمیرات htc در حوزه کاری خود بسیار ماهر و کاربلد هستند.

این تکنسین ها با ساختار درونی این دستگاه به خوبی آشنایی دارند و می توانند با یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر صحیح تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند. تمام سرویس های مرکز تعمیرات موبایل با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. این مرکز در رعایت اصل مشتری مداری و در نظر گرفتن حقوق کاربران، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. مرکز فوق به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی و اصل دسترسی دارد که مسیر تعویض را نیز هموار ساخته است. لطفا برای بهره مندی از امکانات متنوع این مرکز و برای دریافت اطلاعات و آگاهی از شرایط دریافت خدمات تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از زبان کارشناسان مربوطه جویا شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت HTC Wildfire S MicroSD
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =