نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گاهی اوقات، زمانی که گوشی htc شما به هیچ وجه روشن نمی شود، می توان گفت مادربرد گوشی htc شما آسیب دیده است. اگر صفحه گوشی htc شما همچنان روشن باشد، اما به نظر می رسد که اوضاع خوب پیش نمی رود، چه؟ خوب، در آن زمان است که باید تشخیص دهید که آیا خرابی مادر برد گوشی htc شما بوجود آمده است یا فقط برخی از عملکردهای نرم افزاری/سخت افزاری دیگر خراب است.

خرابی مادر برد گوشی htc

علت های خرابی مادر برد گوشی htc

علت های متداول مختلف می توانند به آسیب مادربرد تلفن شما اشاره کنند. در زیر برخی از آنها آورده شده است.

تلفن شما به هیچ وجه روشن نمی شود، حتی با شارژر وصل شده: اگر چندین بار سعی کردید گوشی htc خود را روشن کنید اما پاسخ نمی دهد، احتمالا مادربرد آسیب دیده است. همچنین می‌توانید برای مدتی آن را شارژ کنید، سپس وقتی هنوز وصل است آن را روشن کنید. اگر روشن نشد، به این معنی است که مادربرد آسیب دیده است.
تلفن شما بعد از تعویض باتری روشن نمی شود: اگر دستگاهی دارید که باتری قابل جابجایی دارد، می توانید باتری را با یک باتری جدید تعویض کنید. و اگر بعد از آن باز هم روشن نشد، مادربرد شما احتمالا آسیب دیده است.

روشن نشدن گوشی و خرابی مادر برد گوشی htc

تلفن شما روشن می شود اما صفحه نمایش چیزی را نشان نمی دهد: اگر تلفن شما معمولاً هنگام روشن کردن می لرزد، اما صفحه نمایش این بار روشن نمی شود، ممکن است به این دلیل باشد که مادربرد آسیب دیده است. در برخی موارد دیگر، صفحه نمایش ممکن است غیرعادی رفتار کند – یا خراب شود.
تلفن شما به‌طور پراکنده راه‌اندازی مجدد می‌شود: ممکن است گاهی اوقات زمانی که نتواند با آنچه در سیستم می‌گذرد کنار بیاید، یا زمانی که سیستم بیش از حد بارگذاری می‌شود، تلفن شما راه‌اندازی مجدد شود. اما اگر مرتباً روشن و خاموش می شود، احتمالاً مشکلی در مادربرد (یا هر قطعه سخت افزاری) وجود دارد.
هنگامی که برخی از عملکردهای سخت افزاری دستگاه شروع به عملکرد نامناسب می کند: اگر متوجه برخی از عملکردهای سخت افزاری دستگاه مانند نقطه شارژ، جک هدفون، Wi-Fi، بلوتوث، اتصال سیم کارت، GPS، شروع به عملکرد نامناسب می کند یا از کار می افتد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب پشت HTC Wildfire S

اسیب دیدگی مادربرد

به طور خلاصه، مادربرد همه چیز را در تلفن شما نگه می دارد. بنابراین، اگر بخشی از مادربرد آسیب دیده باشد، هر مشکلی ممکن است ایجاد شود – حتی اگر فقط یک قسمت کوچک باشد.

با این حال، مادربرد ممکن است گاهی اوقات این مشکلات را ایجاد نکند. ممکن است به دلیل اشکالات نرم افزاری، کد نامعتبر یا فقط نقص دیگری از سخت افزار باشد.

بنابراین، تنها راه برای تشخیص اینکه آیا مادربرد گوشی htc شما آسیب دیده است این است که آن را توسط یک تکنسین خبره با تجربه حیاتی در تشخیص و تعمیر مادربردهای تلفن بررسی کنید. تحویل دادن تلفن به یک تکنسین بی‌تجربه ممکن است بیشتر از اینکه فایده داشته باشد باعث آسیب شود.

دلایل خرابی مادر برد گوشی htc

شاید دلیل اصلی آسیب دیدن و خرابی مادر برد گوشی htc ، افت سخت باشد. بسیاری از کاربران معمولا هر از چند گاهی گوشی htc خود را رها می کنند. اگر چه تاثیر آن بر روی صفحه نمایش بسیار آسان است، اما روی مادربرد نیز تاثیر می گذارد. و اگر آب روی گوشی htc با صفحه نمایش شکسته بریزد، ممکن است به سرعت به مادربرد آسیب برساند.

البته این تنها چیزی نیست که باعث آسیب مادربرد می شود. تعداد زیادی از آنها وجود دارد – از جمله آنهایی که نمی توانیم اندازه گیری کنیم.

در اینجا عواملی که باعث آسیب مادربرد در تلفن همراه می شوند آورده شده است:

  • قطرات سخت/مکرر
  • آسیب آب – بیشتر زمانی که صفحه نمایش شکسته است.
  • گرم شدن بیش از حد
  • شارژر بد یا شارژ بیش از حد
  • تعمیرات توسط تکنسین غیر ماهر
این مطلب را از دست ندهید   بازیابی آسان عکس ها از گوشی htc

تعویض مادربرد گوشی htc

اینکه آیا ارزش تعویض/تعمیر مادربرد را دارد یا خیر بستگی به وضعیت آسیب های وارد شده به آن دارد. گاهی اوقات، مادربرد آسیب دیده ممکن است فقط نیاز به تعمیر میکرو لحیم کاری داشته باشد، جایی که ما قطعات آسیب دیده مادربرد را با یک قطعه جدید جایگزین می کنیم.

با این حال، در برخی موارد نیاز به تعویض کل مادربرد است که هزینه بیشتری نسبت به تعمیر قطعات آسیب دیده دارد، به خصوص زمانی که گوشی htc شما از گارانتی خارج شده است.

در همین حال، اگر مشکل شما حیاتی است – مانند زمانی که هزینه تعویض/تعمیر و خرابی مادر برد گوشی htc بیش از حد انتظار است، ما به اندازه کافی سخاوتمند خواهیم بود تا حقیقت را به شما بگوییم و به شما کمک کنیم تصمیم درستی بگیرید.

تعویض مادر برد و از بین رفتن اطلاعات

بستگی به میزان آسیب وارد شده به مادربرد دارد. داده های گوشی htc شما در حافظه ذخیره می شود (eMMC یا UFS)، که همچنین یک تراشه لحیم شده روی مادربرد است.

در بیشتر موارد، تعمیر خرابی مادر برد گوشی htc شما نباید اطلاعات شما را پاک کند. اما گاهی اوقات، آسیب ممکن است نیاز به تعویض مادربرد و تمام تراشه ها را داشته باشد. این جایی است که ممکن است اطلاعات خود را از دست بدهید.

از نظر فنی، ذخیره سازی (eMMC یا UFS) را می توان از مادربرد قدیمی جدا کرد و روی مادربرد جدید جایگزین کرد. با این حال، برای رسیدن به یک نقطه موفق، زمان، ریسک، و سطح بالایی از حرفه ای بودن و تجربه لازم است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر بلوتوث گوشی

هر گونه اشتباه جزئی در فرآیند انتقال ممکن است به حافظه، مادربرد یا هر دو آسیب برساند. بنابراین، به همین دلیل است که شما به یک تعمیرکار موبایل آموزش دیده، مانند ما، نیاز دارید تا مادربرد مرده خود را راه اندازی کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =