نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ترفند گوشی اندروید اچ تی سی

گوشی های اندورید چند دهه ایی می شود که نقش اول فیلم زندگی ما را بازی می کنند. امروزه کاربرد اصلی گوشی یا همان تماس گرفتن، در شلوغی نرم افزارهای گوناگون ارتباطی، آموزشی، سرگرمی گم شده است. قبل ترها گوشی ها تنها وسیله ی ارتباطی بودند اما امروزه مخزن اطلاعاتی، آموزشی و سرگرمی جهان هستند. گوشی ها به حدی ارزشمند شده اند که اگر آسیب ببیند بدون فوت وقت اقدام به تعمیر موبایل می کنیم. یا مدت زمان کوتاهی، بدون گوشی نمی توانیم زندگی کنیم. حال چند ترفند گوشی اندروید برای استفاده ی بهتر از گوشی ها را به شما آموزش می دهیم.

مکان یابی در حالت کم مصرف!!

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که استفاده ای از اطلاعات و موقعیت های مکانی ندارید، با قرار دادن مکان یابی در حالت کم مصرف، مانع خورده شدن نیروی باطری خود توسط جی پی اس شوید. اندروید دارای سه تنظیم High accuracy ، Battery saving و Device only برای مکان یابی می باشد.

این ترفند گوشی اندروید به این صورت است که برای قرار دادن مکان یابی در حالت کم مصرف کافیست، در تنظیمات موبایل حالت Location را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار به MODE بروید و حالت Battery saving را انتخاب کنیدتا مانع مصرف انرژی گوشی خود توسط جی پی اس شوید.

جایی برای ویجت ها در صفحه قفل خود بیابید

ویجت ها از آن دست برنامه هایی هستند که علاوه بر کاربرد بسیار زیاد، حضور آن ها صفحه ی قفل را زیباتر می کند. اگر علاقه دارید از اخبار و اطلاعات بلافاصله خبر دار شوید از ویچت DashClock Widget استفاده کنید. اگر روزی قصد داشتید از ویجت ها استفاده کنید، تنها کافیست به قسمت تنظیمات بروید و به حالت امنیت مراجعه کنید، بعد از آن علامت Enable widgets را بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه صدا و دوربین عقب

حال می توانید به صفحه ی قفل مراجعه کنید، و انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید، تا علامت + ظاهر شود بعد روی آن کلیک کنید تا لیستی از ویجت ها در اختیارتان قرار بگیرد. این یکی از آسان ترین ترفند گوشی اندروید می باشد.

با گفتن  OK Google جستجو را شروع کنید

شما می توانید با انجام تنظیماتی در هر قسمت از گوشی خود که باشید مانند: بازی یا اپلیکیشن با گفتن همین عبارت کوتاه به جستجو در گوگل بپردازید.

برای انجام این تنظیمات باید در گام نخست به اپلیکیشن Google setting بروید، در قسمتی که این عبارت را Search and Now مشاهده کردید، به منوی Voice بروید و پس از آن به منوی Ok Google Detection بروید و گزینه ای به نام From any screen را فعال کنید.  فقط مرحله ی آخر می ماند.با 3 بار گفتن جمله ی  ok Google شما می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نقشه های آفلاین را در google map ذخیره کنید

ذخیره کردن نقشه ها به صورت افلاین در گوگل مپ بسیار ساده اما در عین حال کاربردی می باشد. در این ترفند گوشی اندروید برای این ذخیره سازی نقشه ها ابتدا نقشه ی منطقه ایی که قصد ذخیره سازی آن را دارید، بیابید بعد از آن روی نوار سرچ که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. حال منتظر می مانیم تا گزینه ی دانلود به نمایش در بیاید.

نرم افزار گوگل مپ طرحی کلی از نقشه ی منطقه ایی که قصد دانلود آن را دارید با نشان دادن حجم فایل برای شما ارسال می کند. اگر دانلود کنید نقشه در گوگل مپ به صورت افلاین ذخیره می شود. می توانید هرگاه از آن خواستید استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آنتن HTC Desire 530

حالت مهمان را در گوشی های به اشتراک گذاشته شده فعال کنید

در صورتی که می خواهید گوشی هوشمند خود را به کسی قرض دهید و استفاده از حالت سنجاق کننده ی صفحه برای شما محدود کننده می باشد. اگر بخواهید می توانید از حالت مهمان (guest mode) استفاده کنید. اکثر گوشی های اندروید از این تنظیم پشتیبانی می کنند. برای جا به جا کردن به حالت مهمان، کافیست بر آیکون پروفایل در سمت راست سایه بان اعلانیه notification shade) ضربه بزنیم و پروفایل guest را انتخاب کنید. دیگر خیالتان راحت باشد، تمامی حساب های کاربری، داده های شخصی و برنامه های شما از دید حساب کاربری مهمان پنهان می ماند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =