نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر گوشی آب خورده

یکی از تلخ ترین اتفاق هایی که ممکن است برای گوشی های حساس امروزی رخ دهد نفوذ آب به درون آن ها میباشد. همانطور که میدانید این مشکل به دلیل بی احتیاطی کاربر ممکن است به صورت های مختلفی اتفاق بیفتند و موجب نگرانی و ناراحتی فراوانی شود چرا که دستگاه های ضد آب هم از صدمات احتمالی چنین اتفاقی به طور کامل در امان نیستند. تماس گوشی های هوشمند با آب و یا شناور شدن آن در آب از مهم ترین دلایل خرابی آن ها محسوب میشود.

در چنین مواقعی با برقراری اتصال کوتاه، احتمالا قطعات داخل گوشی دچار سوختگی خواهند شد. از این رو نمیتوان به استاندارد های ضد آبی که برای برخی گوشی ها تعریف میکنند اعتماد کامل داشت. جالب است بدانید آیفون 7  که به داشتن ویژگی سالم ماندن در مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری از آب معروف است تحت گارانتی مشکلات آب خوردگی شرکت اپل قرار نخواهد گرفت. حال این سوال پیش می آید که اگر گوشی تلفن همراه ما دچار مشکل آب خوردگی شود چه راه هایی برای نجات آن پیش رو داریم؟ و اصلا تعمیر گوشی آب خورده چگونه است؟ با ما همراه باشید چون در ادامه ی این مقاله قصد داریم تمام راهکار های ممکن در زمان بروز این اتفاق و تعمیرات موبایل را بررسی کنیم.

با گوشی آب خورده چه کار کنیم؟

از جمله خدمات مهمی که سال هاست در مرکز تعمیرات گوشی اچ تی سی به تمامی کاربران ارائه میشود تعمیر گوشی آب خورده میباشد. لازم است بدانید در چنین مواقعی تعویض قطعات آسیب دیده و سوخته الزامی میباشد و استفاده از قطعات جایگزین اورجینال الزامی تر. متخصصان این مرکز با بهره گیری از تمامی امکانات و تجهیزات مدرن و به روز قادرند به خوبی و به صورت تضمینی قطعات اورجینال و اصلی را جایگزین قطعات سوخته ی انواع گوشی های موبایل کنند تا در اسرع وقت گوشی سالمی را تحویل کاربران خود دهند. لذا در صورت بروز مشکل هر چه سریع تر با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. لازم به ذکر است هزینه ی  تمامی خدمات مربوط به شناسایی و تشخیص و تعمیر و تعویض قطعات  طبق مصوبه های موجود انجام خواهد گرفت.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کامل خرابی مادر برد گوشی htc

ضمن توصیه ی دقت لازم برای پیشگیری از رخ دادن چنین اتفاقی، لازم است بدانید که اگر به هر دلیل گوشی شما در آب غوطه ور شود، به علت کم بودن وقت برای مراجعه ی به مراکز تعمیر جهت تعمیر گوشی آب خورده ، لازم است هرچه سریع تر دستگاه خود را از آب خارج کنید. پس از خارج سازی گوشی از آب لازم است هر چه سریع آن را خاموش کنید.

اگر باتری گوشی قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد حتما این کار را انجام دهید. اگر باتری جدا نمیشود از دکمه ی پاور آن برای انجام این کار استفاده کنید. بعد از خاموش کردن گوشی نسبت به تمیز کردن و خشک کردن آن تا جایی که امکان دارد، اقدام کنید. سعی کنید این کار را با سرعت انجام دهید چرا که هر لحظه امکان بیشتر شدن آسیب هم چنان وجود دارد. سپس سایر قطعات از قبیل سیم کارت و رم میکرو اس دی را از گوشی خود جدا کنید و آن ها را تمیز کنید.

اقدامات لازم پس از خشک کردن گوشی آب خورده

پس از خشک کردن حتی الامکان گوشی لازم است قطعات داخلی آن مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. اگر آب به قطعات داخلی نفوذ نکرده باشد میتوانید همچنان به نجات آن امیدوار باشید. البته اگر در زمینه ی باز کردن قطعات گوشی تخصص کافی ندارید لازم است هر چه سریع به مراکز تعمیر گوشی آب خورده مراجعه کنید. اما اگر دستگاه را باز کردید و احساس کردید قطعات تشکیل دهنده ی آن نم دار میباشند، از یک پارچه ی تمیز و خشک برای پاک کردن آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض کیس عقب

لازم است بدانید در صورت خشک کردن گوشی با سشوار حتما از باد سرد آن استفاده کنید و به هیچ عنوان از باد گرم جهت چنین کاری استفاده نکنید. بعد از انجام این مراحل باید برای مدت 24 تا 48 ساعت گوشی خود را در ظرف برنج قرار دهید تا خیالتان از بابت خشک شدن کامل آن راحت شود. لازم به ذکر است که این مراحل به منزله ی حل مشکلات احتمالی پیش آمده نمیباشد اما در برخی موارد کمک کننده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =