نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیمات گوشی اچ تی سی

اچ تی سی یکی از برند های معرف در بازار است و می توان از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت ها ی تولید کننده ی گوشی یاد کرد. این شرکت در سال 1997 توسط  چروانگ و پیترچو پایه گذاری شد و به ساخت نخستین دستگاه گوشی لمسی قابل حمل و اولین دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت معروف است. همچنین پشتیبانی از اینترنت 4G برای اولین بار توسط شرکت اچ تی سی انجام شد. تنظیمات گوشی اچ تی سی کار دشواری نیست و ما در این مقاله قصد داریم چند روش برای تنظیمات دستی بخش های مختلف گوشی اچ تی سی را توضیح دهیم. لازم به ذکر است، کارشناسان تعمیر موبایل همیشه و همه جا جهت رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه در کنار شما هستند.

روش تنظیمات گوشی اچ تی سی

گوشی های اچ تی سی قابلیت های فراوانی دارند که عده ای از آن بی خبر هستند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که چند روش تنظیمات گوشی اچ تی سی را به شما معرفی کنیم.

تنظیمات صفحه نمایش

گوشی htc دارای صفحه لمسی خازنی است. به همین دلیل اگر هنگام استفاده ازدستگاه خود، دستکش پوشیده باشید می توانید به راحتی وارد تنظیمات شوید، گزینه نمایش و حرکت را انتخاب کنید و در اخر بررسی حالت دستکش را انتخاب کنید.

تنظیمات اینترنت

برای تنظیمات اینترنت اچ تی سی به این ترتیب عمل کنید. Settings> Mobile data> Access Point Names> New APN> این قسمت را با توجه به اپراتور خط خود تنظیم کنید. در انتها روی سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید و گزینه ی save را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض دوربین جلو HTC one M8

تنظیمات صدا

یکی از بخشهای مهم در تنظیمات گوشی اچ تی سی، بخش صدا است. قطع کردن تمام صداهای تلفن همراه باعث می شود ما تماس های مهم را از دست بدهیم و همچنین برخی از صداها برای ما ازار دهنده است. برای حل این مشکل می توانیم از تنظیمات مزاحم نشوید استفاده کنیم که در عین سادگی، کاربرد فراوانی دارد. برای اینکه در این بخش قوانین ویژه خود را ثبت کنید. از طریق Settings > Sound & notification> Do not disturb > Automatic rules> Add rule اقدام می کنیم.

مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی

گوشی های اچ تی سی قابلیت های زیادی دارند اما این برند هم  بدون عیب نقص نیست و گاهی ممکن است دچار مشکلات جزئی شود. ما در این مقاله قصد داریم، چند مورد از راه حل ها و مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی را عنوان کنیم. تنظیمات درست گوشی اچ تی سی می تواند به حل این مشکلات کمک شایان ذکری نماید.

هنگ کردن گوشی اچ تی سی

ریستارت کردن راه حل مناسب برای رفع این مشکل است. اگر از این روش نتیجه مثبتی نداشت،  می توانیم گوشی را خاموش کنیم و سپس کارت حافظه را خارج کرده و دوباره کارت حافظه یا مموری را وارد دستگاه کنیم و دو باره تلفن همراه خود را روشن کنیم.

خاموش شدن ناگهانی گوشی اچ تی سی

خاموش یکی از مشکلات جدی در گوشی اچ تی سی ناگهانی آن است. برای حل این مشکل بهتر است، وارد تنظیمات گوشی اچ تی سی شویم و گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب کنیم. در این صورت گوشی به حالت اولیه باز گرداننده می شود و کلیه اطلاعات موجود در آن پاک می شود. بعداز راه اندازی مجدد گوشی یکه انتی ویروس مطمئن بر روی دستگاه خود نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر HTC HD2

مشکلات صدا

در برخی موارد صدای طرف مقابل، هنگام مکالمه ضعیف است و یا کلا صدای به گوش ما نمیرسد. برای حل این مشکل باید تنظیمات گوشی اچ تی سی خود را چک کنیم. مشکل قطعی صدا ممکن از اپراتور و یا انتن دهی گوشی باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

2 دیدگاه دربارهٔ «تنظیمات گوشی اچ تی سی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =