نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی htc خود را در یک لیوان آب، استخر یا توالت انداخته اید؟ اگر بله، پس شما در این زمینه تنها نیستید. بسیاری از کاربران هستند که با همین وضعیت مواجه شده اند و می خواهند بدانند چگونه بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده را انجام دهیم؟

این یک چیز بدیهی است که وقتی چیزی روی آب می‌افتد، کاملاً خاموش می‌شود و همین اتفاق در گوشی‌های htc می‌افتد. هنگامی که در مایع ریخته می شود کار خود را متوقف می کند. به طور کلی، گوشی های htc در چند سال اخیر بسیار محبوب هستند که ویژگی های فوق العاده و منحصر به فردی را ارائه می دهند. به دلیل چنین ویژگی هایی، گوشی های هوشمند برتری نسبت به سایر گوشی ها دارند.

بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده

قطعات اسیب دیده با افتادن گوشی در آب

مهم نیست که گوشی هوشمند خوبی دارید یا نه، اما یک چیز رایج است که گوشی شما وقتی در آب می افتد شنا نمی داند. وقتی گوشی‌های htc با آب تماس پیدا می‌کنند، قسمت‌های مهمی از گوشی آسیب می‌بینند. اما بسیاری از کاربران نمی دانند قطعاتی که آسیب می بینند چیست و برای بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده چه کاری انجام دهیم؟

این گوشی دارای یک مادربرد است که RAM، CPU به همراه برخی از قطعات کوچک دیگر از اجزای مهم آن هستند. هنگامی که گوشی htc خیس می شود، جک هدفون، درگاه شارژ، منافذ میکروفون برخی از قسمت های برتر لیستی هستند که آب از طریق آنها وارد می شود. به همین دلیل صفحه مادربرد و گوشی آسیب می بیند. پس از آن گوشی گران قیمت تبدیل به یک اسباب بازی برای کودکان می شود. پس از آسیب آب، بازگشت حس و لمس مشابه از گوشی غیرممکن می شود. و اگر تلاش زیادی برای جان بخشیدن به گوشی داشته باشید، تقریباً قیمت اصلی گوشی را دارد.

علائم خیس شدن گوشی htc

هنگامی که گوشی htc شما در آب خیس می شود بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده کمی مشکل است. به طور خودکار دوره گارانتی تولید کنندگان را لغو می کند. در واقع به دلیل چنین خسارتی، بسیاری از مطالبات بیمه ای به ویژه در ماه های تابستان مانند ماه های ژوئن و جولای ثبت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   موبایل اچ تی سی U Ultra

به طور کلی گوشی های هوشمند با LDI (نشانگرهای آسیب مایع) تهیه می شوند که با خیس شدن گوشی رنگ آن را تغییر می دهند. برخی از گوشی‌های هوشمند مانند گلکسی htc این ویژگی را ارائه می‌کنند که باتری آن از برچسب نشانگر سفید رنگ با x کوچک پوشیده شده با قرمز تشکیل شده است.

وقتی این استیکر خیس شد به رنگ بنفش یا قرمز یا صورتی در می آید. و این فقط زمانی اتفاق می افتد که باتری با آب یا هر مایعی خیس شود.

راهکارهای در زمان تماس تلفن با آب یا هر مایعی

گوشی htc زمانی که قطرات روی آب غم انگیز به نظر می رسد اتفاق افتاده است. زیرا بسیاری از چیزهای ضروری در گوشی ذخیره می شود و مهم این است که گوشی ضد آب نیست. اما در اینجا برخی از مراحل ذکر شده است که می تواند به رفع این وضعیت کمک کند. فرض کنید گوشی htc شما به طور تصادفی روی آب بیفتد، برای بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده پس چه باید کرد؟

خارج کردن بلافاصله از آب

به محض افتادن گوشی در آب، فوراً آن را بدون تأخیر بردارید. این به این دلیل است که اگر گوشی برای مدت طولانی تری روی آب بماند، شانس تعمیر آن نیز کاهش می یابد.

پس فورا عکس العمل نشان دهید و گوشی را از هر جایی که افتاده بیرون بیاورید، حتی اگر در توالت افتاده باشد. پس از بیرون آوردن آن از آب برای بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده، در صورت انجام نشد، گوشی را تعویض کرده و در جای امنی نگهداری کنید. سپس باتری را از آن خارج کرده و در جای امنی مانند برخی از دستمال‌های کاغذی نگهداری کنید.

حذف تمام قطعات از گوشی اندروید

اگر قبلاً باتری را خارج کرده اید، سایر قطعات جداسازی مانند سیم کارت، پانل پشتی، کارت های SD، قلم و غیره را بردارید و آنها را در کاغذ نخی یا دستمال کاغذی قرار دهید. سپس گوشی را با پارچه های نرم کاملا پاک کنید و سعی کنید آب را از تمام قسمت های گوشی خارج کنید تا بتوانید بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سینی کارت

توجه- سعی نکنید گوشی خود را بعد از تماس با آب روشن کنید. این بسیار توصیه می شود زیرا هنگامی که برق روشن است، آب موجود در مادربرد با بار الکتریکی واکنش نشان می دهد، بنابراین ممکن است اتصال کوتاه رخ دهد.

برخی از بایدها و نبایدها هنگام اسیب اب تلفن Android

در هنگام ابخوردگی گوشی بایدها و نبایدهای را انجام دهید تا از شدت ابخوردگی کاسته شود.

بایدها

  • بلافاصله واکنش نشان داده و گوشی را از آب خارج کنید
  • گوشی را خاموش کنید و فوراً باتری را خارج کنید، در غیر این صورت خیس شدن باتری می‌تواند باعث کوتاهی سایر قطعات نیز شود.
  • هر قسمتی از گوشی را که قابل جدا شدن است مانند کارت SD، سیم کارت و غیره بردارید
  • همچنین می توانید از الکل برای شستشوی گوشی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که از نوشیدن الکل استفاده نکنید، از الکل معمولی استفاده کنید. استفاده از الکل می تواند کثیفی یا مواد معدنی را از بین ببرد و استفاده از آن بی خطر است زیرا گوشی آن را جذب می کند و در عرض چند دقیقه تمیز می شود.
  • پس از انجام تمام کارهای ضروری، گوشی خود را در بسته بندی برنج در بسته نگهداری کنید. این کار توصیه می شود زیرا برنج می تواند به راحتی آب باقی مانده در گوشی را جذب کند. اما مطمئن باشید که همه چیز با برنج پوشانده می شود. ممکن است کمی طول بکشد تا کاملا خشک شود.
  • حالا گوشی را بررسی کنید که آیا درست کار می کند یا خیر
  • اگر خوب کار نمی کند، به شدت توصیه می شود به یک مرکز خدمات مراجعه کنید یا از متخصصان کمک بگیرید

نباید ها

  • اول، وقتی چنین موقعیتی رخ می دهد، وحشت نکنید
  • پس از بیرون آوردن گوشی از آب، آن را روشن نکنید زیرا ممکن است اتصال کوتاه رخ دهد
  • اگر گوشی شما کلید دارد، آنها را فشار ندهید. این به این دلیل است که کلیدها می توانند حاوی آب باشند که می تواند آب را به داخل گوشی فشار دهد.
  • گوشی خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید تا خشک شود
  • سعی نکنید گوشی را گرم کنید زیرا گرمای اضافی نیز برای گوشی مضر است
  • هرگز سعی نکنید قسمت های داخلی گوشی مانند مادربرد را جدا کنید
  • گوشی خود را تکان ندهید زیرا این کار همچنین می تواند به تلفن آسیب برساند زیرا آب دوباره می تواند در قسمت های عمیق تر وارد شود.
  • سعی کنید برای این منظور از سشوار خودداری کنید
این مطلب را از دست ندهید   تعویض سیم کارت HTC HD2

بازیابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده

خوب، گوشی htc شما شامل داده های زیادی است که در میان آنها بسیاری از آنها مهم هستند و بسیار مورد نیاز هستند. اما وقتی گوشی هوشمندتان در آب می افتد و ضد آب نیست چه باید کرد؟

حال چگونه می توان آن داده هایی را که در گوشی بود برگرداند؟ هنگامی که گوشی شما کاملاً خشک شد و می خواهید اطلاعات خود را بازگردانید، به شدت توصیه می شود که یک اسکن عمیق انجام دهید و سپس داده ها را بازیابی کنید.

در این زمان، نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید برای بازگرداندن داده‌ها از آسیب آب گوشی htc کار می‌کند. این نرم افزار به طور کامل گوشی را اسکن می کند و به نجات هر داده از گوشی مرطوب مانند موتورولا، htc، اچ تی سی، ال جی، سونی، هواوی، نکسوس و گوگل پیکسل و غیره کمک می کند.

این نرم افزار بازیابی اطلاعات از تلفن htc ابخورده در آب را می توان در هر زمان که اطلاعاتی را از گوشی htc از دست داد، استفاده کرد و در همه سیستم عامل ها عالی کار می کند.

نحوه از دست رفتن داده‌ها را خسته نمی‌کند، اما برای بازیابی همه داده‌ها که شامل پیام‌ها، عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین، تاریخچه تماس، اسناد، یادداشت‌ها، آهنگ‌ها و بسیاری از داده‌های دیگر از هر تلفن هوشمند htc است، کاملاً کار می‌کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =