نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی تلفن شما خاموش می شود، ممکن است استرس زا باشد، اما وقتی آن را به برق وصل می کنید و متوجه می شوید که شارژ نمی شود، استرس بیشتری خواهد داشت. وقتی این اتفاق در گوشی‌های htc می‌افتد، می‌تواند به چند دلیل متفاوت باشد. ممکن است یک مشکل خارجی مانند پریز برق خراب یا کابل شارژ فرسوده وجود داشته باشد. همچنین ممکن است یک مشکل داخلی مانند نقص نرم افزار باشد. بر این اساس، احتمالاً باید چند روش مختلف عیب‌یابی را امتحان کنید تا مشکل خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc حل شود.

خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc

تعمیر شارژ نشدن گوشی htc

اگر متوجه شدید که تلفن htc شما به طور ناگهانی شارژ نمی شود، در اینجا هفت راه حل احتمالی برای خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc وجود دارد که می توانید خودتان امتحان کنید.

امتحان پریز برق دیگر

این راه حل بسیار آسان برای رفع خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc می باشد. قبل از اینکه فرض کنید مشکلی در گوشی شما وجود دارد، مطمئن شوید که این پریز برقی نیست که اندروید شما به آن وصل شده است. ممکن است خاموش و یا از مدار خارج شده باشد.

بررسی کابل شارژ اندروید

کابل های شارژر خیلی چیزها را پشت سر می گذارند. آنها غلت می‌خورند، باز می‌شوند، خم می‌شوند، فرسوده می‌شوند، در کیسه‌ها و جیب‌ها فرو می‌روند. این روش های حمل و نقل و نگهداری باعث خرابی و فرسودگی سیم شارژر می شود.

کابل شارژ خود را بررسی کنید و به دنبال ساییدگی یا آسیب به سیم باشید. همچنین، به هر دو انتهای آن نگاه کنید، مطمئن شوید که چیزی داخل آن گیر نکرده است و هیچ چیز از حالت خمیده خارج نشده است. اگر اینطور است، اگر کابل دیگری دارید، آن را امتحان کنید تا به راحتی خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc را رفع نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری HTC Desire 626s

تست آداپتور دیواری اندروید

اگر بعد از بررسی کابل مشکلی نداشته باشد، خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc هنوز پابرجاست پس باید روش های دیگری را امتحان کنید. به آداپتور دیواری نگاه کنید و مطمئن شوید که کابل کاملاً به پورت وصل شده است. اگر مشکل این نیست، سپس آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی داخل آن گیر نکرده و هیچ یک از قطعات خم نشده است.

اگر مشکلی در آن ندیدید، شارژ خود را با آداپتور دیگری تست کنید یا اگر یدکی ندارید، کابل خود را به رایانه وصل کنید. اگر گوشی شما شروع به شارژ شدن کرد، آداپتور مقصر بوده است.

بررسی پورت شارژ اندروید

تلفن‌های ما همه جا همراه ما هستند و در معرض فرسودگی و خورده ریزهای زیادی هستند، از جمله چیزهای کوچکی مانند گرد و غبار و خرده‌ریزه. بنابراین به درگاه شارژ گوشی نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که هیچ کدام وجود ندارد. در صورت وجود، می توانید آنها را با استفاده از یک قوطی هوای فشرده تمیز کنید تا خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc به صورت کامل برطرف شود.

همچنین باید مطمئن شوید که خود پورت با سیم ناهماهنگ نیست. اگر به نظر می رسد، می توانید سعی کنید آن را با یک سنجاق ایمنی تعمیر کنید، اما اکیداً توصیه می شود که در عوض آن را به یک مرکز تعمیر ببرید تا یک متخصص آن را تعمیر کند.

راه اندازی مجددا گوشی اندروید

ممکن است مسائل شما چیز جدی نباشد. آنها می توانند یک اشکال جزئی باشند که با یک راه اندازی مجدد سریع خود را برطرف می کند. همچنین ممکن است برنامه‌ها یا بازی‌هایی را در پس‌زمینه اجرا کنید که باتری‌تان را سریع‌تر از شارژ شدن آن خالی می‌کنند. یک راه اندازی مجدد ساده باید خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سیم کارت HTC Wildfire S

برای راه اندازی مجدد اندروید، دکمه پاور گوشی خود را نگه دارید تا منوی پاور ظاهر شود. سپس “Restart” را انتخاب کنید تا به طور خودکار دستگاه شما راه اندازی مجدد شود.

استفاده از سیستم عامل قدیمی تر

اگر به تازگی نرم افزار خود را به روز کرده اید و تلفن قدیمی دارید، ممکن است گوشی شما در حال شارژ باشد. فقط سیستم عامل جدید آنقدر باتری گوشی شما را می خورد که نمی تواند آنقدر سریع شارژ شود که بتواند به آن ادامه دهد. همچنین ممکن است باگ نرم افزار جدید باعث شارژ نشدن گوشی شما شده باشد و خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc به همراه داشته باشد.

در هر صورت، راه حل این است که به روز رسانی نرم افزار را برگردانید، گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس ببینید که آیا شارژر کار می کند یا خیر. اگر اینطور است، ممکن است لازم باشد منتظر بمانید تا یک پچ برای باگ به‌روزرسانی منتشر شود یا گوشی خود را روی سیستم عامل قدیمی نگه دارید تا بتوانید به‌روزرسانی دریافت کنید.

تعویض باتری گوشی htc

اگر تمام این موارد را مرور کرده اید و به نظر نمی رسد که هیچ یک مشکل را برطرف کند، محتمل ترین مشکل این است که عمر باتری شما به پایان رسیده است.

اگر اینطور است، احتمالاً متوجه شده اید که گوشی شما بیشتر و بیشتر به شارژ شدن نیاز دارد. خوشبختانه، در اندرویدها، این مسئله چندان مهم نیست. شما به راحتی می توانید یک باتری جدید برای جایگزینی باتری گوشی خود سفارش دهید و باید به خوبی شارژ شود و خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc به صورت کامل برطرف شود.

این مطلب را از دست ندهید   علت های نگران کننده داغی گوشی htc
0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc»

  1. سلام.
    من گوشی اچ تی سی ۸۱۶ دارم. یه مدت یواش یواش شارژ خالی میکرد تا اینکه دیگه کلا شارژ نشد.
    شارژر و باتری رو هم عوض کردم ولی درست نشد. دوساله خاموشه. آیا راهی هست بشه تعمیرش کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =