نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر متوجه شدید که گوشی هوشمند شما شروع به گرم شدن بیش از حد کرده است، می توانید سعی کنید با برداشتن قاب محافظ، جابجایی به حالت کم مصرف یا قرار دادن گوشی در یک منطقه سایه، آن را خنک کنید. گوشی های هوشمند با در نظر گرفتن گرمای دفع کننده ساخته می شوند، اما بسیاری از قاب های محافظ آن گرما را به دام می اندازند و دمای کلی گوشی را افزایش می دهند. همانطور که در نیمه‌های شب وقتی دمای بدنتان بالا می‌رود و در رختخواب بیش از حد گرم می‌شوید، کاورها را بیرون می‌اندازید، کندن قاب گوشی می‌تواند به خنک کردن گوشی htc راحت‌تر گوشی هوشمندتان کمک کند.

خنک کردن گوشی htc

خنک کردن گوشی htc و شارژ کردن روی سطح خنک

هرگز گوشی خود را یک شبه روی تخت، پتو یا بالش شارژ نکنید! گرما باید بتواند در طول فرآیند شارژ از گوشی خارج شود و شارژ روی تخت، پتو یا بالش گرمای بیشتری را به دام می‌اندازد. پاتختی بهترین قسمت برای شارژ کردن گوشی در کنار تخت است. به یاد داشته باشید گوشی نیز باید مثل لپ تاپ راهی برای خنک کردن گوشی htc داشته باشد.

کاهش روشنایی صفحه نمایش برای خنک کردن گوشی htc

کاهش روشنایی صفحه‌نمایش و خاموش کردن فوری GPS، بلوتوث و وای‌فای – حتی رفتن به حالت هواپیما – به کاهش انرژی مورد نیاز آیفون یا دستگاه اندرویدی شما کمک می‌کند. و می تواند به خنک کردن گوشی htc کمک کند.

هرچه انرژی بیشتری مصرف کنید، گوشی htc شما داغتر می شود – به همین سادگی. نه تنها انرژی ذخیره شده اضافی را دریافت می کنید، بلکه با کاهش فشار ناشی از خیره شدن به نور روشن، به چشمان خود کمک می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اچ تی سی یو 12 لایف

قرار ندادن گوشی در یخچال

اگر گوشی htc شما بیش از حد گرم می شود، هرگز برای خنک کردن گوشی htc آن را در یخچال یا فریزر قرار ندهید. اگرچه هم آیفون ها و هم اندرویدی ها برای استفاده در دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت طراحی شده اند، اما نوسانات شدید دما و قرار گرفتن در معرض رطوبت می تواند به گوشی شما آسیب برساند. و می تواند باتری و مادر برد شما را دچار شک و یا خرابی کامل نماید.

جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی

برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی، پیشگیری بهترین دارو است. این نکات ساده تا حد زیادی عمر گوشی و باتری شما را افزایش داده و از داغ شدن بیش از حد گوشی شما جلوگیری می کند.

استفاده از شارژر مناسب

مانند خود گوشی ها، شارژرها به یک اندازه ساخته نمی شوند. هرگز نباید شارژر مستعمل یا شارژری که توسط سازنده تایید نشده است بخرید. شارژرها و کابل های شارژ دارای وات متفاوتی هستند و بسیاری از شارژرهای گوشی برای یک برند خاص بهینه شده اند. استفاده از شارژ های فیک نیز می تواند از خنک کردن گوشی htc شما جلوگیری نماید. پس در هنگام خرید شارژ دقت بالا بخرج دهید.

تمیز کردن فایل ها گوشی htc

برای خنک کردن گوشی htc برنامه هایی را که استفاده نمی کنید ببندید. مواردی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف کنید و در صورت نیاز، مواردی را که می خواهید نگه دارید به روز کنید. تنظیمات گوشی خود را طوری تنظیم کنید که صفحه نمایش کم نور شود.

این مطلب را از دست ندهید   علت های نگران کننده داغی گوشی htc

استفاده از برنامه ها برای حذف بدافزارها

برنامه‌های پاک‌کننده، مانند Clean Master و Power Clean، فایل‌های ناخواسته را از گوشی htc شما حذف می‌کنند و برنامه‌هایی را شناسایی می‌کنند که به گوشی و/یا عملکرد باتری آن آسیب می‌رسانند. دانلود نرم افزار آنتی ویروس را در نظر بگیرید تا از آلوده کردن بدافزارهای ناخواسته به دستگاه شما و تخلیه انرژی آن در پشت شما جلوگیری کنید، که در صورت عدم تشخیص و رسیدگی، می تواند منجر به مصرف انرژی اضافی و گرمای بیش از حد شود. و به راحتی می تواند از خنک کردن گوشی htc جلوگیری نماید.

دور نگه داشتن گوشی htc از نور خورشید

گوشی خود را در سایه نگه دارید و آن را در ماشین داغ رها نکنید یا آن را روی سطح داغ مانند رادیاتور یا اجاق گاز قرار ندهید. به راحتی با انجام این کار ها می توانید دمای گوشی را افزایش دهید.

مقدار نرمال گرما گوشی هوشمند

گوشی htc‌های هوشمند مقدار زیادی انرژی و قدرت محاسباتی را در یک بسته کوچک قرار می‌دهند، و اگرچه جدیدترین گوشی htc‌ها برای مقاومت در شرایط روزمره و برخی محدوده‌های دما ساخته شده‌اند، هیچ‌یک از گرمای بیش از حد مصون نیستند. همه اینها گفته شد، اگر برای مدت طولانی از گوشی htc خود استفاده می کنید، گرمای کمی از گوشی هوشمند شما کاملا طبیعی است. و نیاز به خنک کردن گوشی htc ندارد.

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =