نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است دو دلیل برای خرابی روشن نشدن گوشی htc اندرویدی شما وجود داشته باشد. این ممکن است به دلیل هر گونه خرابی سخت افزاری باشد یا مشکلاتی در نرم افزار گوشی htc وجود داشته باشد. حل مشکلات سخت افزاری به تنهایی چالش برانگیز خواهد بود، زیرا ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات سخت افزاری داشته باشد. اما اشکال در بخش نرم افزار در بسیاری از موارد به تنهایی قابل حل است.

خرابی روشن نشدن گوشی htc

روش فوری رفع خرابی روشن نشدن گوشی htc

راه حل های زیر را برای رفع خرابی روشن نشدن گوشی htc انتحان کنید تا بتوانید گوشی را دوباره روشن نمایید.

شارژ کردن گوشی htc به مدت 15-20 دقیقه

خرابی روشن نشدن گوشی htc بعید نیست که باتری گوشی شما تمام شده باشد. ممکن است اخیراً آن را شارژ کرده باشید، اما ممکن است هنوز شارژش تمام شده باشد. در هر صورت، ایده خوبی است که فقط چند دقیقه گوشی خود را شارژ کرده و سپس سعی کنید آن را روشن کنید. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که تعداد زیادی از افراد وحشت زده مشکلات خود را با این راه حل کوچک اما بسیار مهم حل می کنند.

استفاده از کابل یا شارژر متفاوت

ممکن است کابل متصل به گوشی htc و شارژر برق شما خراب شده باشد. در چنین سناریویی، حتی اگر چند دقیقه شارژر را وصل کنید، گوشی شما شارژ نمی شود. بنابراین، باید یک کابل یدکی (یا کابل هر فرد دیگری در خانواده یا محله خود) پیدا کنید و سعی کنید از آن استفاده کنید تا دوباره بررسی کنید که مشکل کجاست.

این مطلب را از دست ندهید   ترفند برای HTC Desire 510

بررسی عملکرد باتری و دریافت برق

اکنون مرحله بعدی این است که ببینید آیا باتری در این مورد مقصر است یا خیر. گوشی خود را به شارژر وصل کنید و سپس یک یا دو دقیقه صبر کنید. آیا نماد باتری روی صفحه نمایش ظاهر می شود؟ اگر بله، پس باتری خوب است. اگر نه، آنگاه بگردید تا نقطه قرمز کوچکی روی صفحه چشمک بزند. این نقطه قرمز به این معنی است که باتری تقریباً تمام شده است و برای احیای گوشی باید آن را شارژ کنید. اگر حتی این چراغ قرمز وجود ندارد، به احتمال زیاد باتری شما کاملاً از بین رفته است و باید فوراً تعویض شود. تا بتوانید مشکل خرابی روشن نشدن گوشی htc را برطرف نمایید.

فشار دادن طولانی دکمه روشن/خاموش

گاهی اوقات گوشی htc هنگ می کند. در چنین سناریویی نیز گوشی شما روشن نمی شود. یک راه حل آسان، فشار طولانی دکمه پاور برای راه اندازی مجدد سیستم خواهد بود. راه‌اندازی مجدد به ویژه در صورتی مؤثر است که برخی از برنامه‌ها یا نرم‌افزارهای شخص ثالث دلیل خرابی روشن نشدن گوشی htc شما باشند.

بیرون آوردن و قرار دادن دوباره باتری

یکی دیگر از ترفندها برای رفع خرابی روشن نشدن گوشی این است که باتری را از گوشی خود خارج کنید (اگر گوشی شما باتری قابل جابجایی دارد) و سپس آن را دوباره قرار دهید. هنگامی که باتری را مجدداً وارد کردید، می توانید راه اندازی مجدد کنید و ببینید.

توسل به تنظیمات کارخانه برای خرابی روشن نشدن گوشی htc

در صورتی که مشکل خرابی روشن نشدن گوشی htc برطرف نشد باید دستگاه را به حالت کارخانه بازگردانید. به یاد داشته باشید که هنگام اعمال تنظیمات کارخانه تمام اطلاعات شما به صورت کامل حذف می شود. پس بهتر است از فردی حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید قبل از اعمال تنظیمات کارخانه اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال GSM HTC Titan

استفاده از متخصصان برای رفع خرابی

ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که یک فرد غیر عادی ممکن است در مورد آنها خیلی مطمئن نباشد. برخی آسیب‌های نرم‌افزاری پیچیده‌تر نیاز به بررسی متخصص دارد. اگر فردی غیرتکنسینی سعی کند به تنهایی با نرم‌افزار سیستم گوشی htc دستکاری کند، ممکن است ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشد. بنابراین، در این مرحله، توصیه می شود به یک مرکز خدمات مراجعه کنید و کار را توسط یک متخصص انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که برای تعمیر با کیفیت و بهترین قیمت به مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید. اینترنت راه حل های زیادی را ارائه می دهد. اگر گوشی htc شما هیچ مشکل اساسی نداشته باشد، ممکن است کار کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =