نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باید ها و نبایدهای روت کردن گوشی

دلایل مختلف روت نکردن گوشی اندروید ممکن است کاربران بسیاری را از این عمل باز دارد. به طور کلی روت کردن گوشی به معنای دسترسی کامل به سیستم عامل گوشی و تغییر تنظیمات آن به دلخواه مشتری می باشد. فواید روت کردن به شرح زیر است: توانایی نصب برنامه های نیازمند به روت، امکان حذف برنامه های اضافی، امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان، دسترسی به آخرین نسخه ی اندروید، قابلیت نصب مستقیم برنامه به کارت های SD، امکان تغییرات دلخواه در ظاهر و اینترفیس گوشی و … در هر صورت روت کردن گوشی موجب می شود که کاربر حرفه ای تری برای اندروی باشید.

جدای از مزایای نام برده شده روت کردن ممکن است با معایبی نیز همراه باشد از جمله می توان به باطل شدن گارانتی، خطرات امنیتی، عدم دریافت آپدیت، ضعف عملکرد گوشی و … اشاره کرد. در ادامه به دلایل مختلف روت نکردن گوشی اندروید می پردازیم با ما همراه باشید.

دلایل روت نکردن گوشی اندروید

در باید ها و نبایدهای روت کردن گوشی فواید و مضرراتی عنوان شد. روت کردن کمک خوبی است برای نصب برنامه هایی که توسط سیستم عامل گوشی خوانده نمی شوند. همچنین آخرین نسخه ی اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر از جمله کاربرانی هستید که قصد تسلط کامل بر گوشی و تنظیمات غیر قابل دسترسی آن را دارید، روت کردن گزینه ی خوبی است.اما جدای از همه ی مواردی که گفته شد، دلایل مختلف روت نکردن گوشی اندروید مانع انتخاب این گزینه برای بسیاری از کاربران شده است. اگر شما گوشی اندروید خود را روت کنید:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه لمسی HTC Wildfire S

گارانتی:

 به باطل شدن گارانتی آن دست زده اید. البته برای گوشی هایی که مدت گارانتی آن ها به اتمام رسیده است گزینه ی چندان بدی نیست.

عدم دریافت نسخه ی به روزرسانی:

یکی ازدلایل مختلف روت نکردن گوشی اندروید، عدم دریافت پیغام به روزرسانی خودکار سیستم عامل است. با اینکه به صورت دستی یا دریافت فایل آپدیت شده می توان سیستم خود را به روز رسانی کنید. اما کاربران بسیاری اعلام کرده اند که پس از روت کردن نمی توانند به روزرسانی سیستم خود را دریافت نمایند.

ریست:

 در مواقعی که روت کردن صورت می گیرد ممکن است پیش از بکاپ گیری گوشی اندروید شما تا سر حد ریست پیش برود به این معنا که بسیاری از اطلاعات یا اسناد خود را از دست بدهید.

از کار افتادن گوشی:

یکی از دلایل مختلف روت نکردن گوشی اندروید از کار افتادن گوشی است. هر گوشی طبق برند و مدل خاصی که دارد دارای روش روت کردن متفاوتی است.روت کردن نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. به یاد داشته باشید که حین و پس از روت کردن ممکن است گوشی به اصطلاح Bricking شود یعنی از کار بیفتد.

ضعف کارکرد گوشی:

 درست است که عموما مشترکان گوشی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی، اقدام به روت کردن آن می کنند اما بسیاری از کاربران از ضعف کارکرد گوشی خود پس از روت کردن نیز شکایت داشته اند.

امنیت:

با دسترسی شما به تنظیمات مختلف گوشی، امکان دسترسی هز اپلیکیشن مخربی نیز ایجاد می شود. در چنین مواقعی امکان حذف اطلاعات، سرقت و یا تغییر در آن ها به سهولت ایجاد می شود.

این مطلب را از دست ندهید   میکروفن موبایل اچ تی سی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =