نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تا به حال از خود پرسیده اید (چرا گوشی htc من روشن نمی شود؟) شما تنها نیستید. حتی اگر یک متخصص اندروید حرفه ای باشید، ممکن است همه چیز فراتر از سطح مهارت شما باشد و ممکن است در این فکر باشید که با گوشی htc که روشن نمی شود چه کار کنید. امروز به چند دلیل روشن نشدن گوشی htc شما و همچنین چند راه حل برای همین موضوع نگاهی خواهیم انداخت.

روشن نشدن گوشی htc

شارژ کردن گوشی

آخرین باری که آن را شارژ کردید کی بود؟ گاهی اوقات وقتی با تماشای ویدیوهای گربه سرگرم می‌شوید زمان می‌گذرد و دفعه بعد که گوشی خود را برمی‌دارید روشن نمی‌شود، زیرا آن را تا حد مرگ یوتیوب کرده‌اید. یک منبع تغذیه بردارید و مطمئن شوید که مقداری آب در گوشی خود دارید قبل از اینکه ادامه دهیم. به یاد داشته باشید، گاهی اوقات لازم است چند دقیقه قبل از اینکه از روشن نشدن گوشی htc ناراحت باشید، آن را شارژ کنید.

روشن نشدن گوشی htc و صفحه نمایش

این احتمال بعدی است، گوشی در واقع روشن است اما نمایشگر کار نمی کند و روشن نشدن گوشی htc می شود. ساده ترین راه برای بررسی این موضوع این است که دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید تا خاموش شود و سپس دوباره آن را روشن کنید. شما باید صدای بوت را بشنوید یا لرزشی را احساس کنید. این بدان معناست که گوشی htc شما کار می کند اما درایور صفحه نمایش یا مشکل صفحه نمایش دارید.

اگر یک رایانه شخصی و یک کابل برای اتصال گوشی htc خود دارید، ما راهنمای نحوه بازیابی اطلاعات از گوشی htc خود را داریم. در مورد صفحه نمایش شکسته، این کار برای تعمیرگاه است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه لمسی HTC Wildfire S

انداختن یا اب خوردگی

این یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن گوشی htc می باشد. اگر به تازگی گوشی خود را از دست داده اید یا خیس شده است، ممکن است مشکلاتی داشته باشید. تلاش برای روشن کردن زودهنگام گوشی htc خیس می تواند باعث اتصال کوتاه به گوشی htc و سرخ کردن آن شود، بنابراین اگر خیس شد، راهنمای ما را در مورد اینکه با گوشی آسیب دیده در اثر آب چه کاری انجام دهید را دنبال کنید.

به طور خلاصه، اگر گوشی خود را در آب افتاد و روشن نشد، باید آن را برای تعمیر ببرید زیرا به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری یا صفحه نمایش آسیب دیده دارید. اما قبل از آن، همچنان می‌توانید با استفاده از مراحل ذکر شده در مقاله زیر، مقداری داده از آن به دست آورید.

باگ دادن تدریجی و روشن نشدن گوشی htc

اگر متوجه برخی موارد عجیب و غریب، مانند خرابی، راه‌اندازی مجدد، یا موارد دیگری شده‌اید که نباید در صفحه اصلی گوشی شما دیگر روشن نشود، ممکن است مشکل نرم‌افزاری داشته باشید که می‌توان آن را با تعویض سیستم عامل برطرف کرد. باعث روشن نشدن گوشی htc می شود.

ابتدا، می خواهید تا جایی که می توانید داده ها را حذف کنید و سپس سیستم عامل جدید را فلش کنید. ما راهنماهایی برای دستگاه‌های محبوب در NextPit داریم که به شما کمک می‌کند، و همچنین می‌توانید بازنشانی کارخانه‌ای را برای رفع مشکلات دیگر امتحان کنید. اگر این خیلی پیچیده به نظر می رسد، آن را برای کمک به فروشگاه حامل خود ببرید.

نشت کردن باتری و روشن نشدن گوشی htc

دلیل واضح دیگری که ممکن است روشن نشدن گوشی htc  اتفاق بیوفتد این است که باتری به سادگی روح را برای همیشه از دست داده است. این معمولاً به تدریج و در طول زمان اتفاق می‌افتد، اما گاهی اوقات می‌تواند ناگهانی اتفاق بیفتد، به خصوص اگر باتری شما باد کرده یا نشت کند.

این مطلب را از دست ندهید   شاسی داخلی HTC HD2

اگر پوشش باتری شما قابل جدا شدن است، آن را بیرون آورده و از نظر آسیب، برآمدگی یا نشتی بررسی کنید. اگر موردی پیدا کردید، یک باتری جدید تهیه کنید و باتری قدیمی را با خیال راحت دور بیندازید.

خراب بودن شارژر یا کابل شما

گاهی اوقات با تعجب می مانید که روشن نشدن گوشی htc به چه علت است و معلوم می شود که اصلاً گوشی مقصر نیست. مواردی وجود داشته است که حتی باهوش‌ترین افراد تشخیص نداده‌اند که مشکل به دلیل معیوب بودن کابل شارژر، آداپتور یا حتی یک پریز دیواری است. بنابراین مطمئن شوید که یک کابل USB متفاوت، آداپتور برق متفاوت (اگر دارید) و یک پریز برق دیگر را در خانه خود امتحان کنید قبل از اینکه بدانید قطعاً می توانید گوشی htc خود را مقصر بدانید.

دیدن صفحه لوگو

اگر گوشی شما واقعاً روشن می شود اما از صفحه بوت نمی گذرد، این همان چیزی است که ما آن را حلقه بوت می نامیم. به طور کلی به این معنی است که گوشی htc شما به طور معمول شروع به کار می کند، اما برای همیشه روی صفحه لوگو گیر می کند.

اگر اخیراً به نسخه جدید اندروید آپدیت کرده اید یا یک کاستوم رام فلش کرده اید، ممکن است راه حل ساده ای مانند ورود به ریکاوری و پاک کردن پارتیشن کش یا پاک کردن اطلاعات/بازنشانی به تنظیمات کارخانه یا در بدترین حالت ممکن روشن نشدن گوشی htc باشد.

برای آموزش، راهنمای ما را در مورد نحوه بازنشانی کارخانه‌ای گوشی اندروید خود بررسی کنید یا در سایت ما دستگاه خاص خود را جستجو کنید. اگر گوشی شما در حال حاضر خوب است و از روی کنجکاوی این مطلب را می خوانید، مایلیم به شما توصیه کنیم از همه چیز در گوشی htc خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فقط در صورتی که در آینده این اتفاق برای شما بیفتد!

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر HTC Desire 510 

استفاده از رایانه خود برای روشن کردن

اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید و با مشکل «روشن نشدن گوشی htc» مواجه هستید، راه دیگری وجود دارد که می‌توانید آن را روشن کنید. این مرحله شامل رایانه شما می شود و این یک راه حل است که توسط Google تأیید شده است. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

  • گوشی هوشمند خود را از طریق USB به رایانه خود وصل کنید.
  • بگذارید 15 تا 20 دقیقه شارژ شود.
  • کابل را از گوشی htc خارج کنید، آن را از رایانه خود جدا نکنید و ظرف 10 ثانیه پس از برداشتن آن دوباره آن را وصل کنید.
  • بگذارید حداقل 30 دقیقه دیگر شارژ شود.
  • دکمه پاور گوشی را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید و سپس Restart را بزنید.
  • اگر بلافاصله گزینه راه اندازی مجدد را دریافت نکردید، دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه نگه دارید.

اگر هیچ یک از این نکات جواب نداد، ممکن است وقت آن رسیده است که دستگاه خود را به تعمیرگاه ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =