نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

غیرمعمول نیست که بعد از چند سال، در نهایت سخت افزار گوشی htc شما ممکن است از کار بیفتد، چه دکمه پاور یا دکمه تنظیم صدا، حتی گاهی اوقات خود پورت شارژ. در این مواقع، خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد گوشی htc هوشمند، به خصوص در مواردی که برخی از برنامه‌ها شروع به خراب شدن کرده و باتری گوشی htc شما را به شدت خالی می‌کنند، ممکن است دشوار شود. در این پست 5 روش برای خاموش کردن بدون دکمه پاور گوشی htc به شما نشان می دهیم.

خاموش کردن بدون دکمه پاور

مراحل ریستارت گوشی htc اندروید بدون دکمه

در اینجا پنج روش ساده وجود دارد که می توانید از آنها برای خاموش کردن بدون دکمه پاور استفاده کنید:

اتصال شارژر به برق

ساده ترین راه حل ها برای خاموش کردن بدون دکمه پاور اتصال به برق است. اگر می خواهید گوشی htc خود را مجددا راه اندازی کنید و باتری شما تمام شده است، کافی است شارژر خود را وصل کنید تا گوشی htc شما روشن شود.

استفاده از حالت بازیابی

این روش فقط روی دستگاه های اندرویدی کار می کند، برای این کار باید گوشی htc اندرویدی خود را خاموش کنید. به سادگی کابل USB خود را وصل کنید و دکمه کاهش/افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت بازیابی شوید. در اینجا وقتی منوها ظاهر می شوند، به سادگی روی خروج ضربه بزنید و دستگاه را راه اندازی مجدد کنید. این ممکن است در سازندگان مختلف که از نسخه‌های Android مختلف استفاده می‌کنند متفاوت باشد.

استفاده از برنامه های شخص ثالث در تلفن همراه اندروید

برنامه‌های شخص ثالث مانند Power Menu و Shutdown می‌توانند فوراً منوی پاور را فراخوانی کنند، جایی که می‌توانید مستقیماً اجازه راه‌اندازی مجدد دستگاه خود را بدهید.

  • خود بارگیری Power Menu یا Shutdown از Play Store
  • اجازه دسترسی را هنگام راه اندازی بدهید.
  • پس از آن، به سادگی بر روی “Open Power Menu” ضربه بزنید، منوی پاور شما فورا باز می شود. می توانید دستگاه خود را خاموش یا راه اندازی مجدد کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض باتری  HTC one M8

روشن/خاموش برق برنامه ریزی شده

اکثر گوشی htc‌ هوشمند مدرن امروزه با ویژگی‌های روشن و خاموش کردن برنامه‌ریزی شده عرضه می‌شوند. اگر به سادگی می خواهید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید، به سادگی زمان بندی را به این صورت تنظیم کنید. زمان روشن شدن را نیز انتخاب کنید، فرض کنید ساعت 11:58 شب و ساعت 12:00 صبح روشن شود. این نیز مفید خواهد بود.

شما نمی توانید دقیقاً آیفون خود را در یک زمان برنامه ریزی شده خاموش کنید. اما، اگر شما یک زنگ هشدار تنظیم کرده اید و دستگاه خاموش است، دستگاه به طور خودکار بدون استفاده از دکمه پاور هنگام خاموش شدن زنگ روشن می شود.

راه اندازی مجدد گوشی htc اندروید با استفاده از ADB

این روش به طور انحصاری روی اندروید نیز کار می کند. برای انجام این کار، باید گزینه های توسعه دهنده گوشی htc هوشمند خود را فعال کنید و اشکال زدایی USB را فعال کنید.

  • به تنظیمات Android > درباره تلفن > چندین بار روی Build number ضربه بزنید تا زمانی که پیامی مبنی بر اینکه اکنون یک توسعه دهنده هستید را مشاهده کنید.
  • سپس، به تنظیمات Android > Developer options > USB debugging بروید.
  • تلفن اندرویدی خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل کنید. پس از آن، یک اعلان مبنی بر اتصال USB debugging مشاهده خواهید کرد.
  • Android Debug Bridge (ADB) را در رایانه خود دانلود و نصب کنید.
  • این دایرکتوری C:\adb را بیابید و با تایپ cmd در دایرکتوری مکان رایانه خود، خط فرمان را در اینجا باز کنید. (برای ویندوز)
  • adb devices را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. شماره سریال (IMEI) تلفن متصل را به شما نشان می دهد.
این مطلب را از دست ندهید   امنیت تلفن هوشمند

adb reboot را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. به زودی گوشی htc را ریستارت خواهد کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =