نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگ کردن گوشی اچ تی سی

یک از مشکلات رایج در گوشی ها هنگ کردن  یا کاهش سرعت آن ها می باشد. این مشکل عوامل متعددی دارد و راهکارهایی مختلفی برای رفع آن وجود دارد. در این مقاله سعی می کنیم به راهکارهای مختلف  جهت جلوگیری از هنگ کردن گوشی اچ تی سی بپردازیم و  همچینین مشکلات گوشی های اچ تی سی در زمانی که هنگ می کند را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

دلایل هنگ کردن گوشی اچ تی سی

نصب و استفاده از برنامه ها و اپ های منسوخ شده و یا مشکل دار که می تواند سبب شود پردازشگر گوشی های اچ تی سی دچار مشکل گردد.

مشکل در کارت های حافظه و یا ویروسی شدن این حافظه های داخلی و خارجی گوشی های اچ تی سی دلیل دیگری برای این مشکل می باشد.

دلیل دیگری که می تواند سبب هنگ کردن گوشی های اچ تی سی شود، باز کردن همزمان برنامه های سنگین است که حافظه ی گوشی را اشغال نموده و رم را درگیر خود می کنند.

دلیل اخر هم می تواند ناشی ازاستفاده گوشی اچ تی سی بطور مداوم از اینترنت باشد.

راهکارهای رفع مشکلات هنگ کردن گوشی اچ تی سی

برای رفع هنگ کردن و کاهش سرعت گوشی های اچ تی سی راه های مختلفی وجود دارد که سعی می کنیم در ادامه مطلب هرچند کوتاه درباره آنها صحبت نماییم.

راه اندازی مجدد گوشی اچ تی سی

یکی از موثرترین روش های جلوگیری از هنگ کردن یا رفع کاهش سرعت گوشی اچ تی سی خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد. شما می توانید گوشی خود را خاموش و بعد از چند لحظه دوباره آن را روشن نمایید. اینکار را هر روز انجام دهید. این عمل سبب می شود برنامه های در حال اجرا متوقف شود و سرعت گوشی اچ تی سی به حالت اول خود برگدد. درصورت که باز هم سرعت گوشی کم بود می توانید موبایل خود را ریست سخت افزاری نمایید. ریست سخت افزاری همان جابه جایی باتری می باشد که شما باتری را جدا و بعد از چند لحظه آن را به مکان اولیه خودش بر می گردانید.

این مطلب را از دست ندهید   علت های نگران کننده داغی گوشی htc

انتقال اپ ها از حافظه داخلی به SD کارت های گوشی های اچ تی سی

اگر زمانی متوجه کاهش سرعت گوشی خود شدید بهتر است ابتدا به وضعیت حافظه های داخلی و خارجی گوشی خود سری بزنید. معمولا زمان هایی که حافظه ی داخلی گوشی اشغال می شود سرعت بشدت کاهش پیدا می کند. این مورد نه تنها در گوشی های اچ تی سی بلکه در سیستم های رایانه ای خانگی نیز اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل سعی نمایید فایل های زائد را حذف و یا در صورت لزوم آنها را به حافظه ی خارجی منتقل نمایید. این کار باعث بهبود سرعت گوشی شما می گردد و هنگ کردن گوشی اچ تی سی را به تعویق می اندازد.

بروز رسانی به ورژن جدید اندروید گوشی های اچ تی سی

یکی از مهمترین مشکلاتی که سبب هنگ کردن گوشی اچ تی سی میشود عدم اپدیت اندروید این گوشی ها به اخرین نسخه است. با اپدیت کردن اندورید خود به آخرین نسخه ی منتشر شده می توانید تمامی ویژگی های جدید را به گوشی خود اضافه نموده و از طرفی فرایندهای داخلی گوشی اچ تی سی را بهینه نمایید.

حذف و غیرفعال کردن برنامه های زائد و فریز کردن گوشی های اچ تی سی

شما می توانید برای افزایش سرعت گوشی خود برنامه هایی که سالی یک بار هم از انها استفاده نمی کنید را حذف نمایید و یا از فریز کردن برای گوشی خود بهره ببرید. فریز کردن سبب می شود تا بدافزارها و ویروس ها بعد از نصب یک اپلیکیشن به گوشی شما وارد نشوند. امروزه استفاده از اینترنت رونق گرفته و بسیاری از ابزارهایی که بصورت اپلیکیشن درآمده اند نسخه ی انلاین دارند. پس لازم و ضروری نیست تا همه ی اپلیکیشن ها را بر روی گوشی اچ تی سی خود نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض گلس گوشی اچ تی سی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =