نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر گوشی اچ تی سی مدل Desire 816

کمپانی اچ تی سی یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و ساخت گوشی میباشد. کیفیت بالای ساختی که در راستای کار این کمپانی قرار گرفته، سبب شده گوشی های اچ تی سی فروش بالایی در سراسر جهان داشته باشند. البته این فروش بالا به منزله ی نیاز به احداث مراکز پشتیبانی از این گوشی ها نیز میباشد. ایران نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد. مرکز نمایندگی اچ تی سی در ایران فعالیت مستمر و ویژه ای دارد و سرویس های مختلفی را به کاربران خود ارائه میدهد.یکی از گوشی های معروف تولید شده توسط این کمپانی گوشی اچ تی سی مدل Desire 816 میباشد.

بسیاری از کاربران جهت تعمیر گوشی اچ تی سی مدل Desire 816 به مرکز تعمیرات گوشی اچ تی سی مراجعه میکنند. این تعمیرات حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را در بر میگیرد و با بالا ترین کیفیت ممکن به انجام میرسد. متخصصان دوره دیده و مجرب تعمیرات در بخش های مختلف مرکز نمایندگی قادرند تمامی مشکلات را به خوبی شناسایی و برطرف سازند. در ادامه ی این مقاله به ذکر برخی سرویس های مختلف ارائه شده از سوی این مرکز خواهیم پرداخت.

برخی از مشکلات رایج گوشی اچ تی سی مدل Desire 816

1- خاموشی گوشی بر اثر ضربه

2-  خاموشی موبایل بر اثر آب خوردگی

3- خاموش شدن بر اثر نوسان برق

4- سفید شدن صفحه موبایل

5- خط بنفش عمودی بر روی صفحه

6- نمایشگر قرمز  میشود

7- پخش شدن مایه صفحه نمایش

این مطلب را از دست ندهید   شاسی داخلی HTC HD2

8-  از کار افتادن تاچ

9-  خالی شدن سریع باطری

10-  عدم شارژ شدن گوشی

11- قطع صدا

12-  عدم شناسایی سیم کارت

13- عدم شناسایی مموری کارت

14- قطع شدن صدای اسپیکر مکالمه

15-  هنگ کردن در هنگام کار

16- خرابی دوربین

17-  گیر کردن موبایل در حالت لوگو

18-  آنتن دهی

19- هنگی موبایل

20 –  مشکلات هارد

21-  مشکلات CPU

22- پر شدن حافظه

23- از کار افتادن میکروفون یا اسپیکر

24- از کار افتادن wifi

25-  خودشارژی گوشیهای موبایل

26-  پرش آنتن

تعمیر میکروفون گوشی اچ تی سی مدل Desire 816

میکروفون گوشی اچ تی سی مدل Desire 816 به دلایل مختلفی از قبیل ورود گرد و غبار و اجسام خارجی، ورود مایعات به داخل گوشی و به هم خوردن تنظیمات صدا ممکن است دچار اختلال و خرابی شود و این امر باعث میشود مخاطب شما نتواند صدای کاربر را به خوبی بشنود. توصیه میشود جهت تعمیر و حل مشکل میکروفون گوشی خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. مرکز تعمیرات گوشی اچ تی سی با به کار گیری بهترین و زبده ترین متخصصان پس از بررسی و عیب یابی میکروفون گوشی شما، در اسرع وقت مشکل را به صحیح ترین روش ممکن برطرف خواهند ساخت.

تعمیر تاچ و گلس گوشی اچ تی سی مدل Desire 816

تاچ و گلس گوشی اچ تی سی، در اصل مهم ترین وظیفه را در عملکرد دستگاه شما به عهده دارند. به گونه ای که بدون صفحه ی نمایش عملا گوشی شما از کار افتاده محسوب میشود و کاربران نیازمند مراجعه به مرکز تعمیرات گوشی اچ تی سی هستند. از آن جا که امروز تکنولوژی ساخت این تجهیزات با پیشرفت های زیادی روبرو شده است و نسخه های بسیار متفاوتی از گوشی های اچ تی سی راهی بازار شده اند، طبیعتا تعمیرات آن ها نیز پیچیده و متنوع تر شده است.در صورت بروز اختلال و خرابی به هر دلیل تاچ و گلس گوشی اچ تی سی مدل Desire 816 ، میتوانید از متخصصان و تکنسین های واحد تعمیرات گلس و تاچ این مرکز کمک بگیرید. متخصصان ما با به کارگیری از به روز ترین تجهیزات،  قادر به تعمیر و تعویض اصولی تاچ و گلس گوشی شما میباشند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری HTC HD2

تعمیر مشکلات عدم آنتن دهی گوشی اچ تی سی مدل Desire 816

در بسیاری از موارد ممکن است پس از ضربه خوردن گوشی و یا حتی بدون دلیل مشخصی آنتن دهی گوشی گوشی اچ تی سی مدل Desire 816 با مشکل مواجه شود. ضعیف شود و یا به طور کل از کار بیفتد.این به این معنی است که سیم کارت قرار گرقته در گوشی شما نمیتواند از پوشش دهی شبکه استفاده کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =