نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اچ تی سی وان؛ آخرین تلاش کمپانی تایوانی برای ماندن در کورس رقابت

شرکت اچ تی سی تا همین چند سال پیش از بازیگران اصلی دنیای موبایل بود. اما در سال های اخیر از این میدان عقب ماند. این شرکت تایوانی برای جبران این عقب ماندگی با ارائه گوشی اچ تی سی وان تصمیم به رقابت با شرکت های دیگر همچون سامسونگ و اپل گرفت. اچ تی سی وان با یک دوربین با دوربین ۴ مگاپیکسلی وارد این رقابت شد.

اچ تی سی وان دارای ویژگی های منحصر به فردی بود اما آنچه در این بین بیشتر خودنمایی کرد، دوربین ۴ مگاپیکسلی این گوشی بود. اچ تی سی بر قابلیتی کار کرد که رقبای او از آن غافل بودند یعنی عکاسی در شب. این کمپانی با ایده «اولترا پیکسل» سعی داشت انقلابی در صنعت عکاسی با موبایل ایجاد کند. HTC معتقد بود راه ثبت عکس‌های باکیفیت از پیکسل‌های بزرگ می‌گذرد. این شرکت عقیده‌ای به رزولوشن بیشتر نداشت.

ابعاد پیکسل‌های ۲ میکرونی سنسور HTC وان در مقایسه با سنسور‌های ۱.۴ میکرونی آیفون ۵ و ۱.۱۴ میکرونی گلکسی S4 بسیار بسیار بیشتر بود. این میزان در هر پیکسل این سنسور حتی از غول عکاسی آن زمان یعنی گوشی هایی مانند نوکیا N8 با ۱.۷۵ میکرون نیز بیشتر بود. این کار یعنی جا دادن پیکسل‌های بزرگتر در ابعاد سنسوری قابل تعبیه در گوشی هوشمند، به کاهش رزولوشن منجر شد. در نتیجه این تفاوت به خوبی در عکسی‌های روز نمایان بود.

قابلیت منحصر به فرد گوشی اچ تی سی وان

گشودگی دیافراگم f2 باعث رسیدن نور بیشتری به سنسور ۱/۳ اینچی گوشی اچ تی سی وان شد. برای این کار از یک سنسور ISP یا پردازشگر سیگنال تصویر استفاده شد. این سنسور فشار را از روی اسنپدراگون ۶۰۰ بر می‌داشت و با کاهش بار پردازشی، این چیپ قابلیتی به نام «زویی» را به کاربران ارائه داد. زویی یک حالتی در دوربین اچ تی سی وان بود که همزمان با فشردن شاتر، ۲ عکس به همراه ۳ ثانیه فیلم ثبت می‌کرد. سپس با استفاده از تصاویر و ویدیو‌های به دست آمده ویدیو‌های ۳۰ ثانیه‌ای و اسلایدشو به کاربران ارائه می شد. این برنامه با استفاده از استفاده از ۲۰ تصویر گرفته شده بهترین تصویر ممکن را استخراج می کرد. اگر هیچ عکسی مناسبی هم پیدا نمی‌شد، زویی به صورت خودکار بهترین عکس‌ها را با هم ترکیب می‌کرد و عکس مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد HTC Titan

نمایشگر ۴.۷ اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1080P، کنتراست بالا به همراه دقت رنگ مناسب، دو اسپیکر استریو که در بالا و پایین نمایشگر، آمپلی فایر های جداگانه در هر اسپیکر از دیگر ویژگی های این گوشی بود. رئیس بخش موبایل HTC در آمریکای شمالی تعداد تقاضا برای این گوشی را به قدری زیاد دانسته است که آن را پرفروش‌ترین گوشی اچ تی سی وان نامید. با توجه به فروش ۵ میلیونی اچ تی سی وان در ۳ ماهه اول این کمپانی تایوانی به موفقیت آن امیدوار بود اما تصمیمات بلندپروازانه پرچمدار این کمپانی انتظارات را برآورده  نکرد. به نظر می‌رسید HTC وان به اندازه کاربردش، تبلیغ نشد و همین یکی از دلایلی بود که کمپانی اچ تی سی را در سراشیبی فروپاشی قرار داد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =