نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی

ویبره ی گوشی یکی از کاربردی ترین ویژگی هایی ست که طراحان گوشی های موبایل متناسب با درک از نیاز مشتریان و کاربران مختلف برای آن ها قرار داده اند. همان طور که میدانید با استفاده از این ویژگی کاربران میتوانند بدون استفاده از صدای گوشی خود و فقط با لرزش ایجاد شده از آن، متوجه تماس و پیام های دریافتی آن شوند و اقدام به پاسخگویی کنند. ویبره ی گوشی برای استفاده در اماکن عمومی و هر جای دیگری که کاربر تمایل به پخش صدای بلند دستگاه تلفن همراه خود را ندارد، کاربرد فراوانی دارد و میتواند با استفاده از آن، از تمامی اعلانات با خبر شود. ویبره این مزیت را نسبت به ویژگی سایلنت دارد که کاربر به راحتی متوجه تماس های خود میشود. چنان چه به هر دلیلی این قابلیت با مشکل و اختلال روبرو شود، کاربر را دچار نگرانی میکند و میتوان گفت خرابی ویژگی ویبره در هر مدلی از گوشی امری ناخوشایند تلقی میشود. یکی از مطرح ترین مدل های گوشی در سراسر جهان به برند اچ تی سی تعلق دارد و این مدل از گوشی ها هم ممکن است به دلایل مشخص و یا نا مشخصی دچار مشکلاتی در زمینه ی ویبره شوند. در این مقاله قصد داریم به عوامل و دلایل خرابی و راه های مطمئن تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی بپردازیم.

منشا لرزش و ویبره ی موبایل اچ تی سی از کجاست؟

قبل از ذکر راه های تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی به نکته ی دیگری اشاره میکنیم. شاید برایتان سوال شود که این لرزش از کدام قسمت گوشی می آید؟ لرزش موبایل از طریق قطعه ای که در گوشی نشات میگیرد که ویبراتور نام دارد. ویبراتور در گوشی اچ تی سی یکی از ساده ترین قسمت های تعبیه شده در آن میباشد که وقتی موتور آن به حرکت در بیاید، لرزش گوشی ایجاد میشود و علت آن حرکت نقطه ی ثقل این قطعه با سرعت بالا در دستگاه میباشد و این فرایند باعث ایجاد لرزش و ویبره در گوشی های اچ تی سی میشود.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر LCD HTC Wildfire S

تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی

در صورت بروز مشکلات مربوط به این ویژگی، راه هایی هستند که میتوانید با استفاده از آن، این اختلال را در خانه از بین ببرید. برای تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی، باید بدانید که از کار افتادن ویبره خود به سه حالت مختلف تقسیم میشود، که شامل از کار افتادن ویبره ی گوشی به طور کامل، از کار افتادن ویبره ی گوشی بعد از به روز رسانی وقطع و وصل شدن ویبره ی گوشی اچ تی سی میباشد.

برای رفع مشکل لازم است قبل از هر کار به منوی گوشی اچ تی سی خود مراجعه کنید و از روشن بودن ویبره در آن اطمینان حاصل کنید. بعد از آن اقدام به تست ویبره کنید و برای این کار آن را به منبع 1/5 ولت وصل کنید تا متوجه شوید ویبره کار میکند یا خیر؟ بعد از آن باید آی سی درایو آن را بررسی کنید و در صورت خرابی آن، حتما به مرکز نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی مراجعه کنید تا خیالتان ار بابت رفع آن راحت باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =