نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر از قبل یک USB Debugging را روی گوشی خود فعال کرده اید، می توانید بازیابی اطلاعات گوشی اندروید خراب را انجام دهید. فعال بودن این گزینه در گوشی شما به آن اجازه می دهد تا به حافظه دستگاه در رایانه دسترسی داشته باشد. به طوری که هر زمان که گوشی htc خود را به رایانه متصل می کنید. می توانید بدون باز کردن قفل گوشی خود به حافظه ذخیره سازی گوشی در رایانه دسترسی داشته باشید. اگر USB Debugging در گوشی htc اندرویدی شما فعال باشد. در اینجا چند راه برای بازیابی آسان اطلاعات گوشی htc شکسته وجود دارد.

بازیابی آسان اطلاعات گوشی htc شکسته

راه حل های فوری برای بازیابی آسان اطلاعات گوشی htc شکسته

در ادامه راه حل های تضمینی برای بازیابی آسان اطلاعات گوشی شکسته قرار داده شده است. به راحتی می توانید از این راه حل ها برای بازیابی اطلاعات خود استفاده نمایید.

1: استفاده از File Explorer برای انتقال فایل ها از گوشی اندرویدی

از آنجایی که شما USB Debugging را در گوشی htc خود فعال کرده اید. می توانید به حافظه گوشی htc در رایانه دسترسی داشته باشید و فایل ها را از گوشی htc به رایانه منتقل کنید. با این حال، با این روش، نمی‌توانید همه فایل‌ها را برای بازیابی آسان اطلاعات از گوشی htc شکسته انتقال دهید.

شما فقط می توانید عکس ها، فیلم ها، اسناد، فایل های صوتی و موارد دیگر را انتقال دهید. فایل‌هایی مانند مخاطبین، گزارش تماس‌ها، داده‌های برنامه و پیام‌ها در رایانه قابل خواندن نخواهند بود. اگر می‌خواهید همه داده‌ها را برگردانید، می‌توانید به سراغ روش پیشنهادی یعنی Android Data Recovery Tool بروید.

این مطلب را از دست ندهید   راه حل مفید رفع خرابی روشن نشدن گوشی htc

برای بازیابی اطلاعات از یک گوشی اندرویدی خراب با استفاده از File Explorer، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • گوشی اندروید خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.
  • روی This PC کلیک کنید. در اینجا، می توانید نام گوشی htc خود را ببینید. حالا، روی آن کلیک کنید.
  • به حافظه مشترک داخلی بروید.

بازیابی اطلاعات

اکنون فایل هایی را که دوست دارید بازیابی کنید پیدا کنید. آنها را کپی کرده و روی کامپیوتر قرار دهید.

راه حل های بازیابی اطلاعات

2: چگونه دریافت اطلاعات با استفاده از رایانه شخصی برای بازیابی آسان اطلاعات گوشی htc شکسته

وقتی گوشی htc اندرویدی شما خراب شد. از رایانه شخصی خود برای دسترسی به داده های ذخیره شده در گوشی htc استفاده کنید. برای آن، به ابزار کنترل اندروید نیاز دارید که باید آن را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید.

و جدای از این، شما همچنین باید ADB را روی رایانه شخصی نصب کنید. تا بتوانید به راحتی به گوشی htc خراب خود دسترسی داشته باشید. و بتوانید اطلاعات یک گوشی htc اندرویدی با صفحه نمایش شکسته را بازیابی کنید.

اکنون مراحل زیر را برای حرکت به جلو دنبال کنید:

ADB را از https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317790 (طراحی شده توسط shimp208- یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA) دانلود و نصب کنید. یک میانبر روی دسکتاپ ایجاد می کند که می تواند برای باز کردن یک خط فرمان استفاده شود

هنگامی که خط فرمان باز شد، فقط دستور زیر را وارد کنید:

کد بازیابی اطلاعات

به راحتی بعد از اعمال مراحل فوق می توانید بازیابی آسان اطلاعات گوشی htc شکسته را انجام دهید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد مشکل خرابی را برطرف نماید.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه صدا و دوربین عقب
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =