نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات اصلی در تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی

تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی، از جمله خدماتی است که در مرکز تعمیر موبایل اچ تی سی ارائه می گردد. این مرکز، با تجهیزات پیشرفته، تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را به کاربران خود ارائه می دهد. عملیات تعمیر، توسط مهندسین زبده و کارکشته انجام می پذیرد. گفتنی است که در واحد تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی، کلیه ی خدمات دارای گارانتی معتبر می باشند.

تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی

تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی، از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل این کار نیاز به تخصص و تجربه ی بسیار بالایی دارد. متخصصین ما در واحد تعمیرات بلوتوث گوشی اچ تی سی، با تکیه بر دانش و تجربه ی بالای خود در این زمینه، اقدام به ترمیم بلوتوث گوشی شما می نمایند. در این واحد، ابزار مدرن و پیشرفته ای جهت انجام تعمیرات، مورد استفاده قرار می گیرد.

توصیه می کنیم در صورت خرابی بلوتوث، گوشی خود را به هیچ وجه به تعمیرکاران غیر مجاز نسپارید ؛ این مراکز با هدف کسب سود بیشتر، ممکن است دستگاه شما را متحمل خرابی های بیشتر نمایند. در ادامه به بررسی نکاتی در مورد تعمیرات بلوتوث گوشی htc می پردازیم.

چرا بلوتوث کار نمی کند ؟

کارنکردن بلوتوث، ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. طبق نظر کارشناسان مرکز تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی، دو عامل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، می تواند دلیل اصلی مختل شدن عملکرد بلوتوث گوشی باشد. این مژده را به شما کاربران گرامی می دهیم که تکنسین های این مرکز، با بهره گیری از دانش بالا در زمینه تعمیرات، ارائه دهنده ی کلیه خدمات تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری بلوتوث گوشی اچ تی سی شما می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   اسپیکر گوشی اچ تی سی

دلایل نرم افزاری

دلایل نرم افزاری نیز می تواند موجب کار نکردن و یا بد کار کردن بلوتوث گوشی باشد. چنانچه دستگاه اندرویدی شما، از اندروید نسخه ی ۴٫۲٫۲ و یا نسخه های پایین تر پیروی کند، حتی در صورت تجهیز به بلوتوث نسل چهار، ارتباط با سایر دستگاه های دارای بلوتوث نسل ۴، دچار مشکل خواهد شد. در این شرایط، با آپدیت سیستم عامل دستگاه، ارتباط بلوتوث به خوبی برقرار می گردد. جهت ارتقاء نسخه ی اندروید گوشی خود می توانید به واحد تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی مراجعه نمایید.

دلایل سخت افزاری

طبق اطلاعاتی که کارشناسان واحد تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی در اختیار ما گذاشتند، گوشی ها و تبلت های جدید، از نسخه های به روز تر بلوتوث ( مثل بلوتوث ۴ به بالا ) بهره می برند. چنانچه دستگاه شما قدیمی تر باشد، قادر به برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با دستگاه های جدید نخواهد بود. باتوجه به اهمیت این مشکل، امروزه شاهد عرضه ی گوشی هایی در بازار هستیم که با بهره گیری از دو ارتباط رادیویی بلوتوثی، امکان برقرای ارتباط با دستگاه های جدید و قدیمی را برای کاربران، مهیا می سازند.

دلایل مربوط به پروفایل ارتباطی

پروفایل ارتباطی، محیطی است که ارتباط دو دستگاه با یکدیگر را ممکن می سازد. البته این محیط باید با هر دو دستگاه، همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، شما نمی توانید یک ماوس بلوتوثی را به دوربین دیجیتال مجهز به بلوتوث وصل کنید، چرا که ماوس و دوربین دیجیتال، هیچ تناسب محیطی با یکدیگر ندارند و نمی توانند در یک محیط ارتباطی مشترک، به تبادل اطلاعات بپردازند. جالب است بدانید که این امکان وجود دارد که تلفن همراهتان را به راحتی به هدست بی سیم خود وصل کنید ؛ هردوی این دستگاه ها، از پروفایل هندزفری پشتیبانی کرده و توانایی برقراری ارتباط در این محیط مشترک را دارند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض کیس عقب

عیب یابی صحیح

بسیار مهم است که گوشی یا تبلت اچ تی سی شما، به شکل صحیح عیب یابی شود. چنانچه دستگاه شما به صورت ناقص و یا اشتباه، فرایند عیب یابی را بگذراند، روند تعمیر آن نیز با خطا همراه خواهد بود ؛ در نتیجه تضمینی برای بازگشت آن به حالت اولیه وجود نخواهد داشت. فرایند عیب یابی در مرکز تعمیر بلوتوث گوشی اچ تی سی، توسط مهندسین ارشد این مرکز انجام می گیرد ؛ لذا کاربران محترم می توانند از صحت انجام تعمیرات دستگاه خود، اطمینان کامل داشته باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =