نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر از خود می پرسید: “چرا تلفن من داغ است؟ چرا گوشی htc هوشمند من بیش از حد گرم می شود؟ چگونه می توانم دستگاهم را خنک کنم؟” هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد. ما به سوالات و نکات شما پاسخ هایی برای خنک نگه داشتن گوشی htc و رفع داغی گوشی htc شما داریم.

داغی گوشی htc

علت واضح داغی گوشی htc

اگر تلفن شما بیش از حد گرم و داغی گوشی htc می شود، ممکن است به دلیل ساعت های طولانی پخش جریانی، اجرای بیش از حد برنامه به طور همزمان، تلاش برای استفاده از تلفن با سیگنال بد، رها کردن آن در زیر نور مستقیم خورشید یا بدافزار (فقط برای اندروید) باشد. ما این مشکلات رایج را که باعث داغ شدن بیش از حد تلفن می‌شوند و نکاتی برای جلوگیری و/یا جا دادن آن توضیح می‌دهیم.

جایی که انرژی وجود دارد، گرما وجود دارد. وقتی تلفن هوشمند خود را روشن می‌کنید، میلیاردها الکترون به دور مدارهای رایانه‌ای آن می‌چرخند و دوربین، برنامه‌ها، بازی‌ها و تماس‌های دستگاه شما را قادر می‌سازد تا کار کنند. در حالی که این اقدامات معمولاً گرما ایجاد می کنند، گرمای بیش از حد می تواند باعث شود تلفن همراه شما به موارد زیر منجر شود:

  • به طور جدی عملکرد را کاهش دهید
  • تخریب باتری
  • کاهش طول عمر دستگاه
  • واحد پردازش مرکزی (CPU) در تلفن همراه را ذوب کنید
  • در بدترین سناریو، باعث انفجار شوید

ساعت ها تماشای فیلم یا بازی کردن

پخش جریانی فیلم یا انجام بازی برای مدت زمان طولانی بر CPU گوشی htc شما و داغی گوشی htc تأثیر می گذارد. اگر در حین بازی گوشی htc در حال شارژ شدن باشد، ممکن است داغ شود و در دراز مدت به عملکرد باتری آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی آسان عکس ها از گوشی htc

اجرای بیش از حد برنامه به طور همزمان

پس از اتمام کار با آن یا زمانی که از آن ها استفاده نمی کنید، بستن برنامه های روی تلفنتان ضرری ندارد. آیا واقعاً به اجرای همزمان YouTube، Hinge، Candy Crush Saga، Instagram، Safari، Facebook و ESPN نیاز دارید؟ پاسخ منفی است

هر برنامه باز که در پس‌زمینه اجرا می‌شود، به پردازنده تلفن، حافظه تلفن (به نام RAM) و باتری آن ضربه می‌زند. هرچه تعداد اپلیکیشن های بیشتری داشته باشید، تقاضای انرژی بیشتر است. به‌روزرسانی‌های برنامه اغلب باگ‌های نرم‌افزاری را برطرف می‌کنند که می‌تواند کارایی و عملکرد تلفن شما را کاهش دهد، بنابراین مطمئن شوید که برنامه‌هایتان به‌روزرسانی خودکار تنظیم شده‌اند یا به‌روزرسانی‌ها را مرتباً بررسی کنید.

اشکالات و نرم‌افزارهای قدیمی‌تر ممکن است باعث شوند برنامه‌ها انرژی بیشتری برای اجرای روان (یا اصلاً) مصرف کنند و این به تنهایی می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی htc‌ و داغی گوشی htc هوشمند شود. به‌روزرسانی مکرر برنامه‌ها از اعمال بیش از حد ذخایر انرژی تلفن شما جلوگیری می‌کند.

سیگنال بد و داغی گوشی htc

ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی متوجه شوید که گوشی در دریافت سیگنال ها دچار اختلال شده است. واقعا چه اتفاقی می افتد؟ تلفن هوشمند شما برای یافتن یک سیگنال، چه تلفن همراه، چه WiFi یا بلوتوث، اضافه کار می کند. اگر در مکانی هستید که سیگنال تلفن همراه ضعیفی دارد یا وای فای ندارید، تلفن شما با قرار دادن انرژی بیشتر در آنتن تلفن همراه، کار مضاعف را انجام می دهد.

استفاده در فضای باز

اگر تلفن شما احساس گرما کرد، باید در مورد دسترسی مستقیم به خورشید فکر کنید. آیا گوشی htc خود را روی طاقچه آفتابگیر گذاشته اید؟ یا در ماشین داغ؟ همه ی این موارد باعث داغی گوشی htc می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری HTC Desire 610

احتمالاً آن را عمداً در آنجا قرار نداده‌اید، اما قرار دادن تلفن هوشمند خود در معرض مستقیم نور خورشید می‌تواند اجزای فلزی و شیشه‌ای را به یک اجاق کوچک تبدیل کند و اجزای ظریف رایانه را درون آن بپزد.

اگر با گوشی htc هوشمند خود بیرون هستید، آن را در جای خنک‌تری مانند جیب، کوله پشتی یا کیف پول بگذارید. اگر جایی مانند ساحل هستید، گوشه ای از حوله خود را تا کنید و گوشی htc خود را در آنجا جمع کنید (این کار همچنین به جلوگیری از ورود آب شور یا شن به تلفن شما کمک می کند – نمی خواهید یک مشکل را با مشکل جدید ترکیب کنید. ).

بدافزار یا ویروس (فقط اندروید)

دستگاه‌های اندرویدی در معرض عامل دیگری هستند که آیفون‌ها به آن آسیب نمی‌رسانند: داغی گوشی htc و گرم شدن بیش از حد به دلیل قرار گرفتن در معرض بدافزار یا ویروس‌ها. آیفون‌ها در معرض بدافزار نیستند زیرا اپل هیچ نرم‌افزار غیر اپل را روی دستگاه‌هایشان اجازه نمی‌دهد.

با این حال، یک اندروید ممکن است به ویروسی آلوده شود که باعث گرم شدن بیش از حد می شود. کاربران اندروید باید یک برنامه نرم افزار آنتی ویروس قابل اعتماد را روی دستگاه خود نصب کنند. آنها بررسی می‌کنند که بدافزار ممکن است به تلفن شما آسیب برساند.

5/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «علت های نگران کننده داغی گوشی htc»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =