نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر به دنبال رفع سوختگی صفحه نمایش گوشی htc هوشمند خود هستید، اجازه دهید در همان ابتدا به شما اطلاع دهیم که رفع موارد شدید سوختگی صفحه نمایش دشوار است و راه حل تقریباً همیشه شامل تعویض صفحه نمایش است. با این حال، تعویض صفحه نمایش یک پیشنهاد گران قیمت است – به خصوص اگر تلفن شما خارج از گارانتی باشد. و در مواردی که مشکل سوختن صفحه نمایش چندان برجسته نیست، بهتر است به دنبال راه‌حل‌های دیگری باشید. و این همان چیزی است که این مقاله قصد دارد آن را بررسی کند.

سوختگی صفحه نمایش گوشی htc

سوختن صفحه نمایش

در ابتدا، مهم است که بدانیم این مشکل در واقع چیست. سوختگی صفحه نمایش گوشی htc پدیده ای است که در نمایشگرهایی مشاهده می شود که در آن بخشی از صفحه نمایش از تغییر رنگ دائمی رنج می برد – که اغلب به دلیل استفاده طولانی مدت از یک تصویر ثابت ایجاد می شود. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که نمایشگرهای OLED نسبت به همتایان LCD خود در معرض سوختن صفحه نمایش بسیار بیشتر هستند. در واقع، آنچه که مردم به عنوان سوختن صفحه نمایش در یک پنل LCD فکر می کنند معمولاً ممکن است مشکل دیگری باشد.

در حالی که نمایشگرهای AMOLED مدرن در مقاومت در برابر سوختن صفحه نمایش بسیار بهتر هستند، اگر تلفن شما تمایل به نمایش تصاویر ثابت زیادی دارد (نکته: نمایشگر همیشه روشن)، احتمال سوختن صفحه نمایش افزایش می یابد. اما گوشی htc‌ هوشمند و پوشیدنی‌های جدید دارای مکانیسم‌های متعددی هستند (که به درستی به آن‌ها محافظت در برابر سوختگی گفته می‌شود) که احتمال سوختن صفحه نمایش را کاهش می‌دهد. روش کار این است که یک تصویر یا متن ایستا را چند پیکسل جابجا می کنیم تا فشار باقی ماندن توسط گروهی از پیکسل ها تحمل نشود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب پشت HTC HD2

همچنین مهم است که توجه داشته باشید این واقعیت است که سوختن صفحه یک مشکل سخت افزاری است و پنل های مبتنی بر OLED را در طیف گسترده ای از محصولات تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل، هر محصولی که از پنل AMOLED استفاده می‌کند – از آیفون‌های اپل گرفته تا دستگاه‌های گلکسی سامسونگ و تلویزیون‌های OLED می‌تواند قربانیان احتمالی باشد.

اپلیکیشن های رفع سوختگی صفحه

در تلاش ناامیدانه ای برای یافتن راه حلی برای مشکل سوختگی صفحه نمایش گوشی htc خود، در گوگل جستجو می کنید و مشخص می شود چندین برنامه وجود دارند که ادعا می کنند این مشکل را برطرف می کنند. اما واقعاً این برنامه ها چقدر مؤثر هستند؟

اول از همه، باید بدانید که سوختن صفحه یک مشکل سخت افزاری است. تلاش برای رفع آن با استفاده از نرم افزار تقریباً همیشه یک تمرین بیهوده است. بنابراین، جای تعجب نیست که نظرات بیشتر این برنامه ها متفاوت است. اما پس از آن این برنامه ها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ و در مورد کاربرانی که ادعا می کنند مشکل آنها پس از نصب و استفاده از برنامه برطرف شده است، چطور؟

در حالی که برخی از این برنامه‌ها می‌توانند کمک‌کننده باشند، و بررسی‌هایی وجود دارد که افراد ادعا کرده‌اند که کار می‌کنند، فلسفه کلی این برنامه‌ها این است که سعی کنید بقیه صفحه را بسوزانید تا با رنگ‌های منطقه مطابقت داشته باشد. در حالی که این ممکن است در ابتدا برای شما مفید باشد، باید بدانید که در نهایت به حل مشکل کمک نمی‌کنید. تا زمانی که صفحه نمایش خود را جایگزین نکنید، این برنامه ها را به عنوان یک راه حل موقت در نظر بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین HTC Desire 826

سایر رفع سوختگی صفحه نمایش گوشی htc

راه حلی که توسط یکی از کاربران ما پیشنهاد شده است شامل برنامه ای به نام “تصویر منفی” از فروشگاه Google Play است. این کاری است که Chai Bula کاربر NextPit برای رفع مشکل سوختگی صفحه نمایش گوشی htc هوشمند خود انجام داد.

  • زمانی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که مشکل سوختن صفحه نمایش بیش از همه قابل مشاهده است.
  • یکی از بسیاری از برنامه های Negative Image را از فروشگاه Google Play دانلود کنید
  • از برنامه برای ایجاد یک تصویر منفی از اسکرین شاتی که به تازگی ذخیره کرده اید استفاده کنید.
  • تصویر نگاتیو را باز کنید، که پیکسل به پیکسل با اسکرین شات اصلی مطابقت دارد و به همین دلیل، دقیقاً پیکسل های آسیب دیده را پوشش می دهد.
  • روشنایی را به حداکثر برسانید، و این می تواند به بهبود اوضاع کمک کند.

جلوگیری از سوختگی صفحه نمایش گوشی htc

همانطور که ممکن است تا کنون متوجه شده باشید، سوختگی صفحه نمایش گوشی htc صفحه می تواند یک مشکل آزاردهنده باشد. همانطور که گفته شد، چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید تا گوشی htc هوشمند شما هرگز با این مشکل مواجه نشود. توجه داشته باشید که مراحل زیر هم برای گوشی htc های هوشمند اندرویدی و هم برای آیفون ها قابل اجرا است.

  • سطح روشنایی صفحه نمایش گوشی htc خود را در حد کم یا متوسط ​​نگه دارید. هرگز آن را برای مدت زمان طولانی در روشنایی کامل نگه ندارید.
  • اگر همچنان از دکمه های پیمایش روی صفحه استفاده می کنید، بهتر است یاد بگیرید که از ناوبری مبتنی بر اشاره استفاده کنید. با این کار از نمایش کلیدهای ناوبری دائمی روی صفحه نمایش جلوگیری می کنید.
  • اگر علاقه زیادی به کاغذ دیواری ندارید، بهترین راه حل استفاده از صفحه سیاه به عنوان کاغذ دیواری است. در نمایشگرهای AMOLED، این به طور موثر پیکسل ها را خاموش می کند – و بنابراین، هیچ ترسی از سوختن وجود ندارد!
  • تا حد امکان، ویژگی حالت تاریک را در گوشی htc هوشمند خود فعال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   امنیت تلفن هوشمند
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =