نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فراموش کرده اید از تمام داده های مهم خود از تلفن اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، و اکنون گوشی htc از کار افتاده است و شما به دنبال راه هایی برای بازیابی اطلاعات گوشی htc اندرویدی خراب هستید؟ خوب، سوالات زیادی وجود دارد که وقتی دستگاه اندرویدی شما کار نمی کند یا نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید، رخ می دهد. بنابراین امروز، بهترین راه حل را برای بازیابی اطلاعات از تلفن اندرویدی خود در زمانی که کاملاً خراب است، ارائه کرده ایم. در اینجا در مورد دلایلی که باعث خرابی گوشی htc شما می شود و نحوه بازگرداندن اطلاعات مهم خود از آن می دانید. پس زیر را بخوانید و بدانید که چگونه اطلاعات یک گوشی htc اندرویدی خراب را بازیابی کنید.

دلایل احتمالی خرابی گوشی htc

میلیون‌ها کاربر اندرویدی هستند که داده‌های خود را در گوشی htc‌ هوشمند ذخیره می‌کنند. اگر این تلفن ها دیگر پاسخ ندهند، بازیابی اطلاعات گوشی htc از یک تلفن خراب برای کاربر مهم می شود. اما آیا می دانید دلایلی که گوشی htc شما را از کار می اندازد چیست؟

بیایید ب برخی از دلایل احتمالی که به دلیل آن کاربران از گوشی htc های خراب رنج می برند نگاهی بیندازیم:

  • تلفن به طور تصادفی از دست یا جیب سر می خورد و روی هر سطح سختی می افتد. یا به سادگی اگر گوشی htc شما در آب بیفتد، می تواند به گوشی htc شما آسیب برساند.
  • استفاده از روت کردن دستگاه اندرویدی خطرناک است، بنابراین این کارها همچنین می تواند باعث مرگ گوشی htc شما شود.
  • وقتی گوشی htc روت شده خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی می کنید، احتمال مرگ گوشی htc بیشتر می شود.
  • اگر از وب‌سایت‌های غیرقابل اعتماد برای دانلود چیزی استفاده می‌کنید، راه را برای ذخیره ویروس یا بدافزار در تلفن هوشمند شما باز می‌کند.
  • برنامه‌های ناسازگار همچنین می‌توانند از پاسخگویی تلفن‌ها جلوگیری کنند.
این مطلب را از دست ندهید   خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc

استفاده از ابزار بازیابی اطلاعات گوشی htc

زمانی که هیچ نسخه پشتیبان از اطلاعات اندروید خود ندارید و اگر گوشی htc شما از بین می رود، باید از نرم افزار شخص ثالث قدرتمند و قابل اعتمادی استفاده کنید که می تواند به شما در رهایی از این وضعیت کمک کند. Android Data Recovery Tool یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید است که می تواند به شما کمک کند تا تمام اطلاعات خود را از گوشی htc خراب بازگردانید.

این نرم افزار قادر است تمامی اطلاعات از دست رفته را از دستگاه اندرویدی شما بازیابی اطلاعات گوشی htc را انجام دهد. این نرم افزار می تواند بازیابی اطلاعات گوشی htc اندرویدی آسیب دیده در آب، بازیابی اطلاعات از خطای BSOD، بازیابی اطلاعات از خطای WSOD و غیره را بازیابی کند.

مهم نیست چه داده هایی مانند مخاطبین، عکس ها، فیلم ها، پیام های متنی، فایل های موسیقی، اسناد، پیام های WhatsApp و غیره در دستگاه خود ذخیره کرده اید.

مراحل استفاده برای بازیابی اطلاعات گوشی htc

مرحله 1: دستگاه اندروید خود را به رایانه متصل کنید

ابتدا برنامه Android Data Recovery را در محاسبات اجرا کنید و ” بازیابی اطلاعات گوشی htc ” را انتخاب کنید.

اکنون دستگاه خود را از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید و سپس از صفحه نمایش «بازیابی اطلاعات از اندروید» را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات گوشی htc

مرحله 2: انواع داده ها را برای بازیابی اطلاعات گوشی htc خراب انتخاب کنید

در این پنجره می توانید نوع داده ای را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید. به طور پیش فرض تمام انواع داده ها انتخاب شده اند. برای ادامه روی «بعدی» کلیک کنید.

توجه: این گزینه فقط داده های موجود در گوشی htc اندروید خراب را استخراج می کند.

بازیابی اطلاعاتی

مرحله 3: نوع خطا را انتخاب کنید که با وضعیت شما مطابقت دارد

از بین انواع خطاهای موجود، یکی را انتخاب کنید که با وضعیت شما مطابقت دارد، که عبارتند از: لمس کار نمی کند یا نمی تواند به تلفن دسترسی پیدا کند، و صفحه سیاه/شکسته است. روی موردی که دارید کلیک کنید، سپس شما را به پنجره بعدی هدایت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سیم کارت HTC Titan

در پنجره جدید، «نام دستگاه» و «مدل دستگاه» را برای گوشی htc خود انتخاب کنید. در حال حاضر این عملکرد فقط برای برخی از دستگاه های سامسونگ در سری Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Tab کار می کند. و بر روی “بعدی” کلیک کنید.

دو بار تأیید کنید که نام دستگاه و مدل دستگاه را درست انتخاب کرده اید. اگر اطلاعات اشتباهی ارائه دهید، ممکن است منجر به خراب شدن گوشی htc یا هر خطای دیگری شود. اگر تمام اطلاعات دقیق هستند، “تأیید” را کلید زده و برای ادامه روی دکمه تایید کلیک کنید.

اطلاعات از دست رفته

مرحله 4: وارد حالت دانلود در گوشی htc اندروید شوید

در اینجا باید دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید تا گوشی htc اندرویدی خود را در حالت دانلود قرار دهید

  • گوشی htc را خاموش کنید.
  • دکمه های ولوم ‘-‘، ‘Home’ و ‘Power’ را روی تلفن فشار دهید و نگه دارید.
  • دکمه “Volume +” را فشار دهید تا وارد حالت دانلود شوید.

اطلاعات گوشی

مرحله 5: گوشی htc اندروید را آنالیز کنید

پس از وارد شدن گوشی htc به حالت دانلود، این ابزار شروع به آنالیز گوشی htc و دانلود بسته بازیابی می کند.

مرحله 6: پیش نمایش و بازیابی داده ها از تلفن اندرویدی خراب

پس از اتمام تجزیه و تحلیل، انواع فایل ها را بر اساس دسته بندی مشاهده خواهید کرد. سپس می‌توانید فایل‌ها را برای پیش‌نمایش انتخاب کنید. فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی “بازیابی اطلاعات گوشی htc” کلیک کنید تا تمام داده های انتخاب شده ذخیره شوند.

بازیابی از پشتیبان گیری اندروید

یکی از بهترین راه‌ها برای بازیابی اطلاعات گوشی htc از تلفن خراب، استفاده از یک نسخه پشتیبان است. اگر از تمام داده های ضروری خود قبل از از بین رفتن یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید آنها را برگردانید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه منطق logic board

همیشه باید یک نسخه پشتیبان در یک دستگاه خارجی ایجاد کنید. این به این دلیل است که وقتی چنین اتفاقات غیرمنتظره ای در دستگاه اندرویدی شما رخ می دهد، می توانید بازیابی اطلاعات گوشی htc را انجام دهید.

بازیابی اطلاعات گوشی htc از طریق SD Card Reader

با استخراج فایل های ذخیره شده از کارت SD می توانید بازیابی اطلاعات گوشی htc اندرویدی خراب را بازیابی کنید. بنابراین ابتدا از ابزار ejector برای خارج کردن کارت SD از تلفن اندرویدی خراب خود استفاده کنید و از SD Card Reader برای اتصال به رایانه شخصی استفاده کنید.

وقتی کارت SD شما شناسایی شد، روی آن دوبار کلیک کنید و فایل های ذخیره شده ای را که می خواهید بازیابی کنید کپی کنید. پس از آن آن فایل های انتخاب شده را در رایانه شخصی قرار دهید.

بازیابی اطلاعات از طریق حساب Google

اگر قبلاً فایل های پشتیبان تلفن آسیب دیده خود را در حساب Google خود دارید، می توانید به راحتی بازیابی اطلاعات گوشی htc را انجام دهید. برای انجام این کار، باید یک دستگاه اندرویدی جدید داشته باشید که در آن بتوانید با همان حساب Google خود وارد شوید و به راحتی اطلاعات خود را بازیابی کنید.

برای بازیابی اطلاعات پشتیبان‌گیری شده مراحل زیر را دنبال کنید:

  • Googleرا باز کنید و به وب سایت حساب Google بروید.
  • سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • سپس روی منوی پشتیبان‌گیری از نوار کناری سمت چپ ضربه بزنید و داده‌هایی را که می‌خواهید به گوشی htc جدیدتان برگردانید انتخاب کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =