نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

می خواهید اطلاعات گوشی htc با صفحه نمایش شکسته را بازیابی کنید؟ شاید برای شما کار خسته کننده ای به نظر برسد، اما با کمک این راهنمای جامع می توانید به راحتی بازیابی اطلاعات صفحه نمایش شکسته اندروید را انجام دهید. بنابراین، این مقاله را بخوانید و روش های داده شده را برای بازیابی بازیابی فوری اطلاعات یک گوشی خراب استفاده کنید.

امکان بازیابی اطلاعات از گوشی htc با صفحه نمایش شکسته 

پاسخ این پرسش (بلی) است. هنوز امکان بازیابی فوری اطلاعات ارزشمند خود از تلفن/تبلت htc با صفحه نمایش شکسته وجود دارد. با این حال بستگی به وضعیت گوشی شما دارد.

اگر صفحه گوشی شما شکسته است اما هنوز پاسخگو است، شانس بسیار خوبی برای دسترسی به داده های روی دستگاه دارید. با این حال، اگر صفحه نمایش گوشی شما کاملاً آسیب دیده است و اصلاً پاسخگو نیست، احتمال کمی برای بازیابی اطلاعات گوشی وجود دارد. بنابراین، امکان بازگرداندن اطلاعات از گوشی کاملاً به وضعیت صفحه گوشی بستگی دارد.

روش پیشنهادی برای انجام بازیابی فوری اطلاعات نمایشگر شکسته اندروید

وقتی صحبت از بازیابی فوری اطلاعات از یک گوشی htc در حال کار به میان می آید، به هیچ وجه کار سختی نیست، زیرا روش ها و ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. اما اگر نتوانید به گوشی خود دسترسی پیدا کنید چه؟ غیر ممکن به نظر می رسد، درست است؟

اما اجازه دهید به شما بگویم، بازیابی اطلاعات از یک گوشی htc با صفحه نمایش شکسته همچنان امکان پذیر است. تنها چیزی که نیاز دارید ابزار بازیابی اطلاعات اندروید است. با کمک این ابزار می توانید اطلاعات گوشی را حتی زمانی که در دسترس نیست بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مادر برد HTC Desire 610

بنابراین، مهم نیست که گوشی شما خراب است یا خراب، می توانید از این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی خراب استفاده کنید و همه فایل ها را برگردانید. این نرم افزار به راحتی می تواند انواع داده ها اعم از عکس، فیلم، اطلاعات اپلیکیشن، مخاطبین، پیام ها، اسناد و … را بازیابی کند.

بنابراین، زمان بیشتری را تلف نکنید و فایل‌ها را از صفحه نمایش شکسته گوشی بازیابی کنید. علاوه بر این، می توانید راهنمای کاربر را برای دستورالعمل های کامل در مورد استفاده از این ابزار در دستگاه خود دنبال کنید.

استفاده از کابل USB OTG برای بازیابی فوری اطلاعات

اگر صفحه نمایش گوشی شما خراب است و کار نمی کند اما هنوز پاسخگو است، از این روش برای بازیابی فوری اطلاعات از دستگاه استفاده کنید. در اینجا قصد داریم از کابل USB OTG برای انجام کل روش استفاده کنیم.

کابل USB OTG به تلفن شما اجازه می دهد تا به دستگاه دیگری متصل شود که به عنوان یک ماوس برای دسترسی به تلفن شما عمل می کند. بنابراین با این کابل می توان گوشی را به ماوس متصل کرد و از آن به عنوان کنترلر برای کنترل گوشی htc استفاده کرد.

با این کابل می توانید تمامی فایل ها را از گوشی خراب خود به هر دستگاه دیگری به صورت بی سیم انتقال دهید. حال، بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم:

  • گوشی اندروید خود را با استفاده از کابل USB OTG به ماوس متصل کنید.
  • از این ماوس برای باز کردن قفل گوشی htc خود استفاده کنید.
  • اکنون از بلوتوث برای انتقال تمام فایل های مهم خود به دستگاه دیگری استفاده کنید. یا همه داده ها را در فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive آپلود کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض پشت جلد HTC Titan

استفاده از گوگل درایو

توجه: این روش را می توان روی گوشی هایی که صفحه نمایش شکسته دارند اما همچنان کار می کند، اعمال کرد. اگر صفحه نمایش شما اصلا کار نمی کند، از کابل USB OTG برای کنترل صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید.

اگر از اطلاعات گوشی خود در گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید به راحتی همه داده ها را در یک تلفن جدید یا تعمیر شده با استفاده از همان حساب Google بازیابی کنید. با این حال، اگر نسخه پشتیبان در Google Drive ندارید، دستورالعمل‌های زیر را برای انجام همین کار دنبال کنید:

  • تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
  • به قسمت About Phone > Backup & Reset بروید.

بازیابی فوری اطلاعات

روی گزینه Back up my data ضربه بزنید و گزینه Turn on backups را فعال کنید.

اطلاعات

  • به صفحه پشتیبان‌گیری و بازنشانی برگردید و مطمئن شوید که حساب Google شما به حساب پشتیبان‌گیری متصل است.
  • اکنون با استفاده از همان اکانت گوگلی که در گوشی اندروید خراب استفاده می کنید، وارد گوشی جدید شوید.
  • به قسمت Backup & Restore رفته و روی گزینه Automatic Restore ضربه بزنید تا بازیابی فوری اطلاعات گوشی htc خراب بازیابی شود.

استفاده از کارت SD برای بازیابی فوری اطلاعات

بسیاری از کاربران اندروید هستند که عادت دارند داده های خود را روی کارت های SD ذخیره کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، بازیابی فوری اطلاعات از گوشی htc با صفحه نمایش شکسته آسان می شود.

حذف اطلاعات

  • کارت SD را از تلفن خراب خود خارج کرده و آن را در دستگاه دیگری قرار دهید.
  • File Manager را روی گوشی خود باز کنید و به کارت SD بروید.
  • اکنون، تمام داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید > روی Copy ضربه بزنید.
  • به پوشه Internal Storage بروید.
  • روی گزینه Copy Here یا Paste ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   پورت HTC Desire 530 Micro USB  
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =