نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برای ضد عفونی کردن گوشی از چه موادی استفاده کنیم ؟

حتما شما هم شنیده اید که گوشی های موبایل یکی از آلوده ترین وسایلی هستند که ما به طور روزانه با آن ها سر و کار داریم و این امر میتواند به انتقال باکتری ها و ویروس ها منجر شوند و ضرر و زیان جدی را متوجه کاربران کند. حالا که با گسترش ویروس ها و بیماری های مسری مانند آنفولانزا و کرونا روبرو هستیم لازم است به این امر مهم توجه داشته باشیم. علاوه بر این لکه لکه شدن نمایشگرهای لمسی نیز به خودی خود امری آزار دهنده تلقی میشود. چه فردی حساس باشید چه نباشید، اهمیت به این مسئله امری مهم تلقی میشود و از سوی بسیاری از پزشکان توصیه میشود. از آن جا که نحوه ی تمیز کردن گوشی در از بین بردن باکتری ها نقشی مهم ایفا میکند، قصد داریم در این مقاله به ضد عفونی کردن گوشی موبایل و راه های صحیح انجام آن بپردازیم.

با خواندن این مقاله و پیروی از مراحلی که عنوان میشود، میتوانید از ضد عفونی شدن باکتری ها و آلودگی های گوشی موبایل خود اطمینان حاصل کنید.

ضد عفونی کردن گوشی

امروزه با گسترش و تنوع مواد پاک کننده برای ضد عفونی سطوح مختلف از جمله گوشی های موبایل روبرو هستیم و میتوانیم برای از بین باکتری های مضر از آن ها کمک بگیریم. حتی اگر این مواد را هم در اختیار نداشته باشید، احتمالا الکل طبی 70 درصد و گوش پاک کن در خانه ی خود دارید. شما میتوانید از دستمال نخی آغشته به الکل برای ضد عفونی کردن گوشی خود کمک بگیرید و برای راحتی بیشتر یک کیت تمیز کننده بسازید. البته می توانید خودتان در خانه یک محلول ضد عفونی بسازید. برای این کار لازم است 250 میلی لیتر الکل طبی را با مقدار مساوی آب مقطر مخلوط کنید و در یک ظرف اسپری بریزید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی

چنانچه تمایل داشته باشید از مواد طبیعی استفاده کنید و در صورتی که نسبت به بوی سرکه حساسیت ندارید، میتوانید از سرکه نیز برای درست کردن مواد ضدعفونی کننده استفاده کنید.

ضد عفونی کردن گوشی چه مراحلی دارد ؟

ساختار و بدنه ی گوشی های موبایل تفاوت های بسیاری با هم دارند اما ضد عفونی کردن آن ها تا حدود زیادی به هم شبیه است. در این پروسه لازم است مواردی چون پورت، دکمه ها، صفحه نمایش و … به دقت تمیز شود. برای این کار باید ابتدا میز کار به کمک دستمال آغشته به مواد ضد عفونی کننده پاک شود.

پس از آن برای تمیز کردن گوشی باید اسپری هوای فشرده را به داخل پورت های دستگاه اسپری کنید. این کار کمک میکند تا گرد و غبار موجود در پورت پاک شود. استفاده از چراغ قوه نور کافی برای تشخیص این موارد را در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که این ذرات به کمک اسپری هوا پاک نشوند، از خلال دندان استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید تا پورت و اسپیکر موبایل آسیب نبیند. حال لازم است اسپری آغشته به الکل را روی دستمال را برداشته و اقدام به ضد عفونی کردن گوشی خود نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =