نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داشتن تلفنی که زنگ نمی‌خورد، در وهله اول هدف از داشتن تلفن را شکست می‌دهد. بنابراین اگر با زنگ زدن تلفن htc خود در هنگام تماس با کسی مشکل دارید، به طور قابل درک می تواند ناامید کننده باشد. اما چند راه حل آسان – و حتی سریع – وجود دارد که می توانید قبل از ارسال گوشی خود برای تعمیر، آنها را امتحان کنید. اگر تلفن Htc شما هنگام تماس یا پیامک با شما زنگ نمی‌خورد، ممکن است چند دلیل مختلف مربوط به کاربر، نرم‌افزار یا سخت‌افزار برای عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc موضوع وجود داشته باشد.

عدم دریافت تماس تلفنی

نحوه عیب یابی عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc

برای اینکه متوجه شوید عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc  شما چیست، قبل از اینکه وارد عیب یابی نرم افزاری یا سخت افزاری شوید، چند رفع خطای احتمالی کاربر را امتحان کنید. در اینجا لیستی از هشت مورد برای عیب یابی آورده شده است.

بررسی بی‌صدا نبودن گوشی htc

این رایج‌ترین دلیل زنگ نخوردن تلفن‌ها و ساده‌ترین دلیل عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc است. ممکن است به طور تصادفی و بدون اینکه متوجه شوید گوشی را در حالت سایلنت قرار داده باشید. اگر همچنان می‌توانید رسانه‌های دیگری مانند ویدیو یا موسیقی را بشنوید، احتمالاً مشکل همین است. روش روشن و خاموش کردن بی‌صدا در گوشی‌های مختلف متفاوت است. در اکثر مدل‌های htc، این کار به این صورت است.

  1. قفل صفحه گوشی خود را باز کنید.
  2. دکمه “Volume Up” را در کنار htc خود فشار دهید تا به صدای زنگ مورد نظر شما برسد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض جک هدفون گوشی

بررسی حالت هواپیما در گوشی htc

یکی دیگر از مشکلات رایج عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc این است که تلفن شما به طور تصادفی در حالت هواپیما تنظیم شده است. خیلی آسان است که متوجه نباشید تلفن شما برای مدت کوتاهی در حالت هواپیما قرار دارد، زیرا به سادگی به نظر می رسد که گویی کسی با شما تماس نمی گیرد. اگر در هنگام عدم اتصال به Wi-Fi در دسترسی به اینترنت نیز با مشکل مواجه هستید یا نمی توانید پیامک ارسال یا دریافت کنید، احتمالاً این مشکل است. در اینجا نحوه خاموش کردن حالت هواپیما آورده شده است.

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. به «شبکه و اینترنت» بروید.
  3. به “Airplane Mode” بروید و مطمئن شوید که سوئیچ خاموش است.

بررسی حالت (مزاحم نشوید)

«مزاحم نشوید» یک ویژگی تلفن است که وقتی نمی‌خواهید زنگ بخورد، به صراحت آن را روشن می‌کنید. در حالی که می‌توانید آن را روی یک تایمر تنظیم کنید، می‌توانید آن را نیز روشن کنید و بگذارید تا زمانی که آماده خاموش کردن دستی آن شوید. به طور طبیعی، این ویژگی یکی دیگر از دلایل رایج مشکلات مربوط به عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc است.

اگر «مزاحم نشوید» روشن باشد، صداهای دیگر همچنان کار می‌کنند و همچنان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی را دریافت خواهید کرد. هنگامی که آنها وارد می شوند به شما هشدار داده نمی شود. غیرفعال کردن این ویژگی سریع و آسان است.

  1. برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
  2. به «شبکه و اینترنت» بروید.
  3. روی «صداها» ضربه بزنید.
  4. «مزاحم نشوید» را انتخاب کنید.
  5. دوبار بررسی کنید که تنظیم خاموش باشد. سپس تأیید کنید که تنظیم «روشن کردن خودکار» نیز غیرفعال است تا از روشن و خاموش شدن خودکار تنظیمات روی تایمر جلوگیری شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارت HTC Wildfire S MicroSD

بررسی روشن نبودن Call Forwarding

برخی از مدل‌های قدیمی‌تر Htc تنظیمات انتقال تماس را در جایی در برنامه تنظیمات واقعی خود دارند. با این حال، به احتمال زیاد، اگر مشکل شما این است، به این دلیل است که انتقال تماس در یک برنامه شخص ثالث، مانند Google Voice یا Skype، فعال است.

برای بررسی اینکه آیا این عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc مشکل شماست یا خیر و برای غیرفعال کردن تنظیمات، در صورت وجود، باید پس‌زمینه htc خود و همچنین تنظیمات هر برنامه ارتباطی شخص ثالث را در تلفن خود بررسی کنید. برای بررسی فعال بودن آن در گوشی خود، این مراحل را دنبال کنید.

  1. برنامه تلفن را باز کنید.
  2. برای دسترسی به منوی تنظیمات برنامه، روی خط عمودی سه نقطه کلیک کنید.
  3. روی «تماس‌ها» ضربه بزنید.
  4. “Call Forwarding” را انتخاب کنید.
  5. مطمئن شوید که تمام گزینه های فهرست شده با علامت “خاموش” مشخص شده اند.

بررسی آهنگ زنگ

اگر یک شخص ثالث دانلود کرده اید یا آهنگ زنگی را برای استفاده در تلفن خود خریداری کرده اید و کار نمی کند، ممکن است مشکل نرم افزاری باشد که باعث می شود وقتی کسی با شما تماس می گیرد صدا از بین برود. سعی کنید به یکی از آهنگ های زنگ از پیش تنظیم شده گوشی تغییر دهید و ببینید آیا با این کار مشکل شما عدم دریافت تماس تلفنی را حل می کند. در اینجا نحوه دسترسی به لیست آهنگ های زنگ پیش فرض خود آورده شده است.

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. “صدا” را انتخاب کنید.
  3. روی آهنگ زنگ تلفن ضربه بزنید.
  4. آهنگ های از پیش دانلود شده را مرور کنید و یکی را برای پیش نمایش آن انتخاب کنید.
  5. پس از انتخاب، “Ok” را فشار دهید.
این مطلب را از دست ندهید   شاسی داخلی HTC HD2

راه اندازی مجدد گوشی خود

وقتی همه چیز شکست خورد، وقت آن است که راه حل قدیمی خاموش کردن و دوباره روشن کردن آن را امتحان کنید. راه اندازی مجدد تلفن، اشکالات جزئی را اصلاح می کند و معمولاً اشکالات کوچک مثل عدم دریافت تماس تلفنی گوشی htc را برطرف می کند.

  1. دکمه پاور htc خود را فشار داده و نگه دارید.
  2. در منوی ظاهر شده، “Restart” را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر بلوتوث گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =