نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر میکروفن موبایل اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی این اطمینان را به شما می دهد که مشکلات سخت افزاری گوشی اچ تی سی مانند تعمیر میکروفون موبایل این برند محبوب را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این تعمیرات که در پارت مجزای خویش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه انجام می گردد. تعمیر میکروفن موبایل اچ تی سی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. باعث می شود که کوچک ترین آسیبی به سایر قسمت های گوشی وارد نشود. در نهایت شما هزینه بسیار مناسبی را برای تعمیرات گوشی اچ تی سی پرداخت خواهید کرد.

اگر از کاربران عادی دستگاه های موبایل اچ تی سی هستید بد نیست بدانید . میکروفن های موجود در این دستگاه در واقع وظیفه ارسال صوت را به داخل دستگاه موبایل بر عهده دارند. جالب است بدانید که گوشی های اچ تی سی کیفیت بسیار مطلوبی در انتقال صوت را دارا می باشند.

اگرچه میکروفن های بکار رفته در غالب گوشی های موبایل از نوع خازنی است اما این قطعه در انواع مختلف کریستالی، خازنی و ذغالی تولید و عرضه شده است. همانطور که می بینید این گسترده ی زیاد میکروفون های گوشی های موبایل باعث می شود تا فرایند تعمیر بسیار تخصصی شود. در نتیجه بهتر است برای این امر از نمایندگی های معتبر اچ تی سی استفاده نمایید. بد نیست بدانید که میکروفن در بین تعمیرکاران موبایل به کپسول دهنی نیز معروف است.

عیب یابی صحیح در تعمیر میکروفن موبایل اچ تی سی

یکی از مهم ترین پارامترهای موجود در تعمیرات موبایل، انجام صحیح روند عیب یابی است .که معمولا در نمایندگی های رسمی اچ تی سی این امر میسر است. انجام درست این بخش از فرآیند تعمیر سبب می گردد تا اشکال ایجاد شده به درستی تشخیص داده شود و مشکل اساسی گوشی اچ تی سی رفع شود. البته مزیت دیگر این روش این می باشد که سبب می شود تعمیرات به سایر سخت افزارهای گوشی اچ تی سی منتقل نشود و مشکلات بیشتری برای دستگاه مورد نظر اتفاق نیافتد.

این مطلب را از دست ندهید   اچ تی سی یو 12 لایف

در ارتباط با عیب یابی صحیح در روند تعمیر میکروفن موبایل اچ تی سی باید توجه داشت که این کار می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام شود .که دارای برد تخصصی و رسمی از کمپانی محبوب اچ تی سی هستند. زیرا هم تعمیرات میکروفن و هم فرآیند عیب یابی، نیازمند تجهیزات و تخصص خاص خود است که معمولا در هر نمایندگی این تجهیزات یافت نمی شود.

در هر حال جهت تست میکروفن (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی ‌متر اهم استفاده کرد. در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین ۵۰۰ اهم الی ۳ کیلو اهم است. در صورتیکه این میزان از ۵۰۰ اهم کمتر و یا از ۳ کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 2 =