نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلفن‌های ما به ما کمک می‌کنند در ارتباط بمانیم، بنابراین وقتی کار نمی‌کنند (یا بدتر از آن روشن نمی‌شوند)، کارهای زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم. اگر مشکل روشن نشدن تلفن htc دارید، نکات آنها را برای کارکرد مجدد دستگاه خود بررسی کنید.

روشن نشدن تلفن htc

علت روشن نشدن تلفن htc

چندین دلیل ممکن برای روشن نشدن تلفن htc شما وجود دارد، از خرابی باتری گرفته تا مشکلات نرم افزاری. اما اغلب اوقات می توانید آن را به چند مشکل رایج محدود کنید، از جمله:

  • یک باتری خالی شده ممکن است تلفن شما پاسخگو نباشد زیرا باتری آن تمام شده است. راه هایی برای به حداقل رساندن تخلیه باتری بیابید.
  • آب یا آسیب فیزیکی. اخیرا گوشی htc خود را در سینک انداخته اید؟ حتی مقدار کمی مایع در صورت ورود به دستگاه شما می تواند آسیب بزرگی وارد کند. افتادن گوشی htc روی یک سطح سخت نیز می‌تواند باعث آسیب داخلی شود، حتی اگر ترک یا شکستگی قابل توجهی وجود نداشته باشد.
  • یک نقص نرم افزاری وقتی یک iPhone® روشن نمی شود یا صفحه نمایش سیاه است، ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد. همین امر در مورد دستگاه های Android™ نیز صدق می کند. برخی از برنامه‌ها و برنامه‌ها گاهی اوقات از عملکرد صحیح تلفن شما جلوگیری می‌کنند، به خصوص اگر در حین به‌روزرسانی نرم‌افزار یا سیستم از کار بیفتد.

راهکارهای برای روشن نشدن تلفن htc

اگر با گوشی htc که پاسخگو نیست، مشکل دارید، وحشت نکنید. راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی مجدد آن بدون افراط و تفریط (مانند خرید یک دستگاه جدید) وجود دارد. به گفته کارشناسان ما در اینجا نحوه تعمیر روشن نشدن تلفن htc آورده شده است:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه منطق logic board

راه اندازی مجدد گوشی

مشکل ممکن است این باشد که گوشی htc شما فریز شده است. سعی کنید آن را به روش معمولی راه اندازی مجدد کنید، و اگر این کار جواب نداد، ممکن است مجبور شوید دستگاه خود را به اجبار راه اندازی مجدد کنید.

برای گوشی که روشن نمی شود و همچنین سایر مدل های جدید آیفون، این مراحل را دنبال کنید:

  • دکمه افزایش صدا و سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  • دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه شما راه اندازی مجدد شود.

آیا نیاز به راه اندازی مجدد Google Pixel™ دارید که روشن نشدن گوشی htc اندروید دیگری که کار نمی کند؟ فقط یک چرخه قدرت را انجام دهید. مراحل ساده هستند:

دکمه پاور را حدود 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. برای برخی از مدل‌ها، مانند تلفن سامسونگ، ممکن است مجبور شوید دکمه کاهش صدا را هم‌زمان نگه دارید، اما فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

صبر کنید تا صفحه نمایش شما روشن شود تا دکمه ها آزاد شوند.

شارژ باتری

وصل کردن تلفن خود به مدت 15 تا 25 دقیقه ممکن است این کار را انجام دهد. دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید و مقداری آب به آن بدهید. اگر نماد باتری روی صفحه ظاهر شد، قبل از اینکه سعی کنید تلفنتان را روشن کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی انرژی دریافت می کند. سپس نکات ما را در مورد چگونگی بهبود عمر باتری آیفون یا اندروید خود بررسی کنید.

راهکاری برای شارژ نشدن و روشن نشدن تلفن htc

اگر سعی کرده‌اید گوشی htc خود را شارژ کنید و روشن نمی‌شود، ممکن است گرد و غبار و کثیفی درگاه شارژ را مسدود کرده باشد یا کابل USB یا لایتنینگ مشکل داشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، راهنمای ما را برای نحوه تمیز کردن درگاه شارژ تلفن خود بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت های مهم روشن نشدن گوشی htc

فعال کردن حالت ایمن

استفاده از حالت ایمن برای اندروید، برنامه‌های شخص ثالثی را که ممکن است برای دستگاه شما مشکل ایجاد کنند غیرفعال می‌کند و – اگر همه چیز خوب پیش برود – به آن اجازه می‌دهد روشن شود. برای کاربران آیفون، به مرحله چهار بروید.

چگونه در اندروید خود وارد Safe Mode شوید:

  1. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  2. هنگامی که تلفن شما شروع به بوت شدن کرد، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که “حالت ایمن” را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
  3. برای خروج از حالت ایمن، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

بررسی آسیب

گاهی اوقات ترک، شکستگی و خوردگی روی گوشی htc شما فوراً قابل مشاهده نیست. سعی کنید نوری را روی صفحه بتابانید و قاب گوشی htc خود را بردارید تا آسیب فیزیکی را بررسی کنید. همچنین می‌توانید با دستگاهتان تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌لرزد یا زنگ می‌زند.

بازنشانی کارخانه

هنگامی که اندروید یا آیفون شما روشن نمی شود، بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ممکن است تنها گزینه شما باشد. اگر به دلیل یخ زدگی یا سیاه بودن صفحه نمایش آیفون خود نمی توانید بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید، آن را به رایانه متصل کنید و از برنامه ای مانند Finder® یا iTunes® برای وارد شدن به Recovery Mode استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 5 =