نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بدون اینترنت، بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند به سادگی از کار می افتند و دستگاه گران قیمت شما را فقط به یک دستگاه بی مصرف تبدیل می کنند. خوشبختانه، اگر تلفن htc اندرویدی شما وصل نمی‌شود، چندین مرحله وجود دارد که می‌توانید به رفع عدم اتصال تلفن htc به WiFi کمک کنید.

راهکارهای رفع عدم اتصال تلفن htc به WiFi

مطمئن شوید که در حالت هواپیما نیستید، که تمام اتصالات خارجی تلفن htc شما را قطع می کند. برای انجام این کار، به صفحه اصلی خود بروید و از بالای صفحه به پایین بکشید. با این کار مرکز کنترل گوشی شما باز می شود.

عدم اتصال تلفن htc به WiFi

اطمیئان از فعال بودن Wi-Fi و عدم اتصال تلفن htc به WiFi

در اینجا، مطمئن شوید که نمادی که شبیه هواپیما است برجسته نشده باشد یا «روشن» باشد. اگر چنین است، روی آن ضربه بزنید تا حالت هواپیما خاموش شود.

همچنین باید بررسی کنید که سنسورهای وای فای گوشی شما روشن باشند. برنامه تنظیمات را اجرا کنید و روی «اتصالات» ضربه بزنید تا مطمئن شوید که Wi-Fi شما روشن است. اگر اینطور نیست، روی کلید Wi-Fi ضربه بزنید تا روشن شود. و عدم اتصال تلفن htc به WiFi برطرف شود.

اتصال دوباره به شبکه و عدم اتصال تلفن htc به WiFi

برای رفع عدم اتصال تلفن htc به WiFi اگر تلفن htc شما همچنان در اتصال مشکل دارد، مطمئن شوید که سعی می‌کنید به شبکه Wi-Fi مناسب وصل شوید و رمز عبور صحیح را داشته باشید. می‌توانید از Mac یا PC برای بررسی رمز عبور Wi-Fi خود استفاده کنید، که راه خوبی برای یافتن اطلاعات صحیح است.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی قابل رفع شارژ گوشی htc

اگر تلفن htc شما وصل شده است اما چیزی بار نمی‌شود، می‌توانید اتصال خود به شبکه را تازه‌سازی کنید. در منوی Connections، روی نام Wi-Fi که به آن متصل هستید ضربه بزنید و سپس در منوی ظاهر شده روی «Forget» ضربه بزنید. وقتی شبکه را فراموش کردید، دوباره سعی کنید وصل شوید.

اگر هیچ یک از اینها کار نکرد، ممکن است لازم باشد روتر Wi-Fi خود را مجددا راه اندازی کنید. معمولاً می‌توانید این کار را با جدا کردن آن از برق به مدت ده ثانیه و سپس وصل کردن مجدد آن انجام دهید. راه‌اندازی مجدد یک لحظه طول می‌کشد، سپس دوباره سیگنال آن پخش می‌شود.

بازنشانی تنظیمات شبکه و سیستم عامل گوشی خود

برای عدم اتصال تلفن htc به WiFi اگر همه چیز خراب است، ممکن است مشکل از تلفن htc شما باشد، نه اینترنت شما. راه‌اندازی مجدد تلفن htc می‌تواند اشکالات را برطرف کند و به اتصال مجدد آن به Wi-Fi کمک کند.

اگر تلفن htc شما هنوز وصل نمی شود، وقت آن است که مقداری تنظیم مجدد انجام دهید. در برنامه تنظیمات، به «مدیریت عمومی» بروید. در آنجا، روی «Reset» ضربه بزنید.

ابتدا گزینه “Reset Network Settings” را امتحان می کنیم که تنظیمات شبکه و بلوتوث شما را پاک می کند. تلفن htc شما راه اندازی مجدد می شود – دوباره سعی کنید به Wi-Fi متصل شوید.

اگر کار نکرد، سپس گزینه “تنظیمات مجدد” را امتحان کنید، که تمام تنظیمات سفارشی شما و همچنین آهنگ های زنگی را که تغییر داده اید پاک می کند – اگرچه برنامه ها، تصاویر و سایر داده های شخصی شما ایمن هستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سیم کارت خوان HTC Titan

در نهایت، می‌توانید «بازنشانی داده‌های کارخانه» را امتحان کنید. با این کار همه چیز روی گوشی پاک می‌شود و آن را به شرایط پیش‌فرض کارخانه برمی‌گرداند، گویی قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید. با این کار تمام داده های شما حذف می شود، بنابراین در اینجا مراقب باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =