نمایندگی تعمییر گوشی htc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چند راه برای جلوگیری از داغ شدن ناگهانی گوشی htc ارائه می دهند و اینکه چگونه گوشی htc خود را در صورت داغ شدن بیش از حد به سرعت خنک کنید.

داغ شدن ناگهانی گوشی htc

دلایل داغ شدن ناگهانی گوشی htc

چندین چیز وجود دارد که می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد گوشی htc شما شود. قرار دادن آن در زیر نور مستقیم خورشید یا یک فضای گرم و ناراحت کننده، مانند ماشین شما، یکی از شایع ترین دلایل افزایش دمای داخلی گوشی htc است.

نحوه استفاده از تلفن و تعداد دفعات استفاده از آن نیز می تواند بر دمای تلفن شما تأثیر بگذارد. اگر شما فردی هستید که تمام روز با تلفن همراه خود هستید، این می تواند منجر به کارکرد باتری گوشی htc شما اضافه کار شود و باعث داغ شدن بیش از حد گوشی htc شما شود. همین امر در مورد باز بودن تعداد زیادی برنامه به طور همزمان صدق می کند. کار کردن بیش از حد در پس زمینه می تواند باتری را خسته کند و باعث داغ شدن ناگهانی گوشی htc شود.

علت بالقوه دیگر؟ شارژ بیش از حد، که زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی htc خود را حتی پس از رسیدن به 100% روی شارژر بگذارید.

دلیل داغ شدن بیش از حد گوشی htc شما هرچه که باشد، بهتر است گوشی htc شما در دمای پایین تری بماند. اگر تلفن شما بیش از حد داغ شود، ممکن است با مشکلاتی مانند تخلیه باتری، خاموش شدن اجباری، و حتی یک ذوب کامل مواجه شود (شوخی نیست، واحد پردازش مرکزی تلفن شما در صورت رسیدن به دمای شدید قادر به ذوب شدن است). همچنین این احتمال وجود دارد که اگر گوشی htc شما به دلیل گرمای بیش از حد خاموش شود، دوباره راه اندازی نشود. در اینجا این است که برای کمک به خنک شدن چیزها چه باید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض دوربین جلو HTC one M8

5 نکته برای جلوگیری از داغ شدن ناگهانی گوشی htc

دلایل داغ شدن ناگهانی گوشی htc به صورت کامل توضیح داده شد. حال چه راه هایی برای کاهش داغ شدن ناگهانی گوشی htc وجود دارد و برای جاوگیری از داغ شدن گوشی چه اقداماتی را انجام دهید.

اجتناب از نور مستقیم خورشید روی تلفن

ساده ترین راه برای جلوگیری از گرمای بیش از حد این است که گوشی htc خود را از نور خورشید دور نگه دارید. تلفن شما نور و گرمای خورشید را می گیرد و آن را حفظ می کند و هر چه بیشتر در نور خورشید و گرما بماند داغتر می شود. پس بهتر است در شهرای گرمسیری از گذاشتن گوشی در معرض آفتاب شدیدا اجتناب نمایید.

کاهش روشنایی صفحه

افزایش روشنایی صفحه باعث می شود باتری شما بیشتر کار کند و گرمای بیشتری ایجاد کند. روشنایی صفحه خود را کاهش دهید و مدت زمان توقف صفحه را کوتاه کنید تا از روشن ماندن غیر ضروری برای مدت طولانی جلوگیری کنید. همچنین، به یک محافظ صفحه نمایش ضد تابش نگاه کنید – می تواند به شما کمک کند صفحه نمایش تلفن خود را در زیر نور خورشید ببینید تا نیازی به افزایش روشنایی نداشته باشید.

استفاده از شارژر تایید شده توسط سازنده

همه شارژرهای تلفن به یک اندازه ساخته نمی شوند. برای حفظ امنیت، از شارژر یک سازنده معتبر که با دستگاه شما سازگار است استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که به خود شارژر یا درگاه شارژ گوشی htc شما آسیبی وارد نشده است زیرا اینها نیز مشکلاتی هستند که می توانند منجر به داغ شدن بیش از حد شوند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ی تعویض بلندگوی خارجی HTC Titan

خاموش کردن برنامه های استفاده نشده روی تلفن

تعداد زیاد برنامه‌های باز که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند باعث می‌شوند تلفن شما سخت‌تر کار کند، که به نوبه خود باعث گرم شدن آن می‌شود. راه حل بسیار ساده است: در Android™‎، می‌توانید روی نماد منو در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید (بسته به مدل گوشی htc شما، سه نقطه عمودی یا سه خط عمودی به نظر می‌رسد). اگر این گزینه را ندارید، از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا برنامه‌های باز شده را ببینید و برنامه‌هایی را که می‌خواهید ببندید کنار بکشید.

بروزرسانی برنامه های گوشی

بسیاری از به‌روزرسانی‌های برنامه شامل رفع اشکال هستند که می‌توانند کارایی تلفن شما را بهبود بخشند، به این معنی که انرژی دستگاه شما را کمتر مصرف می‌کنند.

اکنون ما راه‌هایی را برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلفنتان توضیح داده‌ایم، در اینجا چند راه برای خنک کردن ایمن گوشی htc‌ در صورتی که از قبل در لمس داغ است یا اخطار دمایی روی دستگاهتان دریافت کرده‌اید، آورده شده است.

داغی گوشی

6 راه برای خنک کردن گوشی htc

در مطالب فوق چند راه برای جلوگیری از داغ شدن ناگهانی گوشی htc گفته شد. اما در صورت داغی گوشی چه اقداماتی را انجام دهیم؟

خنک کردن گوشی

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما فن دادن به تلفن یا دمیدن در آن می تواند کمک کننده باشد. همانطور که فن کردن بدن را خنک نگه می‌دارد، نسیم می‌تواند به خنک شدن گوشی htc شما در زمانی که کمی بیش از حد برشته می‌شود کمک کند.

اجتناب از تغییرات ناگهانی دما

ممکن است وسوسه شوید که دستگاه گرمای بیش از حد خود را برای یک دقیقه در یخچال یا فریزر قرار دهید، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. قرار دادن گوشی htc در معرض دمای شدید قطعات را تحت فشار قرار می دهد و همچنین آن را در معرض خطر جمع آوری رطوبت قرار می دهد، راهی مطمئن برای شکستن دستگاه شما.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه خاموش کردن بدون دکمه پاور در گوشی htc

برداشتن قاب گوشی

اگر تلفن شما بیش از حد گرم می شود، قاب گوشی htc شما کمکی نمی کند. تلفن‌ها با در نظر گرفتن گرمای دفع‌کننده ساخته شده‌اند، اما قاب‌ها می‌توانند آن را نگه دارند. بنابراین، برای کمک به خنک شدن سریع‌تر گوشی htc، آن قاب را بردارید.

خاموش کردن بلوتوث

اگر Bluetooth® روشن است اما تلفن به دستگاهی متصل نیست، دائماً چیزی را برای اتصال به آن اسکن می کند. این می تواند باعث گرم شدن گوشی htc شود. پس بهتر است بلوتوث را خاموش نمایید.

روشن کردن حالت هواپیما

اگر سیگنال تلفن شما کم است یا سیگنال ندارد، ممکن است در جستجوی اتصال اضافه کاری باشد که می تواند منجر به گرم شدن تلفن شما شود. تا زمانی که به منطقه ای با پوشش بازگردید، حالت هواپیما را روشن کنید.

جدا کردن گوشی از دستگاه های دیگر

چیدن تلفن، تبلت و رایانه در حال کار خود در یک کیسه، آنها را بیشتر در معرض گرمای بیش از حد قرار می دهد، بنابراین باید آنها را از هم جدا نگه دارید تا به آنها کمک کنید دمای مناسب خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه خاموش کردن بدون دکمه پاور در گوشی htc

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =